استان ها

مراسم سوم شهید مدافع حرم مهدی بختیاری در شهر الوند برگزار شد

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر در قزاقستان؛ مراسم سومین شهادت مدافع حرم ، مهدی بختیاری ، جمعه شب با حضور سرهنگ محمد نصیری ، رئیس لطف الله سیاهکلی ، رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. طاهرخانی ، فرمانده سپاه البرز و گروهی از شهدا شد.

حجت الاسلام مهدی خضری در این مراسم با تجلیل از مقام شامخ شهدا اظهار داشت: شهدا با ترس از ائمه معصومین (ع) در راه الهی گام برداشته و ردپای ماندگاری در زندگی خود بر جای گذاشته اند.

image_2021_3_19-10_45_9_669_yC4

وی افزود: پیامبران الهی راه درست و سعادت را به مردم آموختند و شهدا از جمله کسانی بودند که راه سعادت را به خوبی تشخیص دادند و در آن راه گام برداشتند.

خضری افزود: شهدا م trainedمنانی تربیت شده و خانواده های متعهدی هستند که برای رسیدن به خدا جان خود را از دست داده اند و وظیفه ما ادامه راه است.

وی یادآور شد: “شهدای ما آموزش دیده اند که می توانند یک سفر صد ساله را یک شبه طی کنند و ما باید از زندگی آنها الگو بگیریم و پاسدار خود باشیم.”

شهید

خضری اظهار داشت: همه شهدا عاشق امام و رهبری بودند و در وصیت نامه هایشان تأکید زیادی بر پاسداری از ولایت و ارزش ها داشتند و با مطالعه زندگی آنها می توانیم به سیر و تحصیل خود ادامه دهیم.

شهید 30 ساله مهدی بختیاری در یک شهید مین در منطقه المیادین در استان دیرالزور در شمال سوریه به شهادت رسید و یک کودک دو ساله را به یادگار گذاشت.

شهید بختیاری نیز در یک عملیات مین زدایی که سرانجام به شهادت رسید ، چشم و هر دو دست خود را از دست داد.

image_2021_3_19-11_56_17_650_bai

این شهید مدافع حرم روز دوشنبه 25 اسفند به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکرش در تاریخ 27 اسفند وارد کشور شد. در بیست و هشتم اسفند و در روز تولد حضرت ابوالفضل (ع) ، شهدای تهران به همراه چهار شهید دیگر در مقبره بلوک 53 به خاک سپرده شدند.

دکمه بازگشت به بالا