رویدادها

واعظی: مسئولان در زمینه مبارزه با مواد مخدر متفق القول هستند

رئیس دفتر ریاست جمهوری گفت: همجواری ایران با مرکز تولید و توزیع می تواند مسئله بسیار مهمی باشد و بی جهت نیست که در این امر بسیار مهم همه مسئولان و دستگاه های کشور توافق و توافق دارند که باید با این مبارزه کنیم مسیر.”

به گزارش رویداد برتر ، واعظی در خصوص اقدامات و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در نشست ویژه ای در زمینه همکاری های بین المللی مقابله با مواد مخدر گفت: کارهای زیادی در این زمینه انجام شده است. این مسئله ممکن است در کشورهای دیگر نیز یک موضوع ضد مواد مخدر باشد ، اما نزدیکی ایران به مرکز تولید و توزیع می تواند مسئله بسیار مهمی باشد و بی دلیل نیست که همه مقامات و سازمان های کشور توافق دارند که باید با این مسئله مقابله شود. آنها همچنین برنامه های عالی را برنامه ریزی می کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه کار به برنامه ریزی بسیار مهم و جامعی نیاز دارد ، به چهار محور در این زمینه اشاره کرد و گفت: محور اول بحث تولید ، توزیع ، تجارت و ترانزیت و کارهای انجام شده بود. به دلیل سود بسیار زیاد و درآمد بسیار بالای کار ، شاهد ترکیبی از مسائل تروریستی ، اقتصاد قاچاق و گروههایی با هر وسیله ای برای رسیدن به هدف هستیم. اقتصاد در این بخش بسیار بزرگ است و هر کجا اقتصاد بزرگ و درآمد ناچیزی وجود دارد ، نمایندگانی استخدام می شوند و از طرف دیگر ، هر اقدامی برای رسیدن به هدف انجام می شود. البته چاره ای نیست جز مواجهه با اقدامات قهری برای جلوگیری از آن.

واعظ با بیان اینکه مسئله دیگر درمورد مصرف است ، گفت: “اگر بازاری برای چیزی نباشد ، تولید عملاً سقوط می کند زیرا هم قیمت افزایش می یابد و هم انواع افراد درگیر می شوند تا محصولی را به بازار عرضه کنند. “اینکه او یک مصرف کننده است. بسیار مهم است که یکی از وظایف مرکز کاهش مصرف تا حد ممکن است. البته این بدان معنا نیست که اگر میزان مصرف را در ایران کاهش دهیم ، جلوی آن گرفته خواهد شد. مصرف باید در جهان کاهش یابد. در این راستا اقدامات بسیار مهمی هم در زمینه فرهنگ و هم در زمینه مسائل آموزشی و اجتماعی انجام شده است و هم در ایران کارهای زیادی انجام شده است که به نظر می رسد یکی از مهمترین پروژه ها برای کمک به زندگی و زندگی باشد. او قادر بود به طور جامع کار کند.

وی افزود: ابتکار این مرکز استفاده مناسب از هر فرصتی بود.

در بخشي ديگر ، رئيس دفتر رياست جمهوري با بيان اينكه يك مورد بسيار خوب ديگر اين است كه اين مسئله بسيار علمي در حال رسيدگي است ، در مورد نمايشگاه مركز مبارزه با مواد مخدر گفت: بتوان ريشه يابي كرد. نگاه علمی به این مقوله بسیار پیچیده می تواند کمک بسیاری کند.

وی افزود: در هر صورت امروز اگر تولیدکنندگان از فناوری های جدید برای جذب مخاطب بیشتر استفاده کنند طبیعی است که هرکس با آن مخالفت کند از ابزار علمی جدید استفاده می کند. آنچه ما به عنوان ارتباط نزدیک با دانشگاه ها ، شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها می بینیم این است که شما می توانید از فن آوری های جدید در جنگ استفاده کنید.

وی صحنه سوم را به عنوان یک نتیجه توصیف کرد و با بیان اینکه صحنه سوم یک پیامد است ، اظهار داشت: اگر عواقب را به خوبی درک کنیم ، می فهمیم که کجا کار می کنیم و چقدر کار ما ارزشمند است. وقتی فردی در خانواده به جامعه اعتیاد پیدا می کند ، این فقط خودش را نابود نمی کند. او خانواده اش را خراب می کند.

وی افزود: “اگر چنین اتفاقاتی در خانواده رخ دهد ، خانواده و جامعه از بین می رود.” این اثرات سلامتی دارد زیرا انواع بیماری ها را به همراه دارد. این پیامدهای اجتماعی دارد زیرا انواع مختلف جرم وجود دارد و می تواند سبک زندگی افراد را تغییر دهد.

وی گفت: “لازم است كه اگر می خواهیم جامعه ای پاك و پاك بسازیم ، این یكی از موضوعاتی است كه باید به آن بپردازیم.”

واعظ با اشاره به س fourthال چهارم ، گفت: “س theال چهارم ، س fightingال مبارزه و پیشگیری است. س fightingال مبارزه و پیشگیری بسیار مهم است ، اما آیا این امکان وجود دارد كه هر كشور به تنهایی این كار را انجام دهد؟” اگر می خواهیم شبیه سازی کنیم ، مانند اپیدمی کرون است. اگر برخی از کشورها فقط کشور خود را تمیز کنند ، آیا این پایان می یابد یا این یک مسئولیت مشترک است؟

وی ادامه داد: امروز می بینیم چه کسی می گوید این واکسن باید در همه کشورها توزیع شود. اگر دارویی برای کرونا ایجاد شود ، گفته می شود که این دارو در همه کشورها در دسترس خواهد بود. اگر آزمایشاتی برای درمان کووید ایجاد شود 19 بیماری ، سازمان بهداشت جهانی وظیفه گسترش و آموزش را دارد ، زیرا این اپیدمی فقط مانند کشور نیست. و شما شهر خود را پاکسازی کرده اید ، مطمئن باشید که دیگر گسترش نخواهد یافت.

وی گفت: “مواد مخدر و اعتیاد مسئولیت های مشترکی هستند.” “این بدان معنی است که اگر همه با هم کار کنیم می توانیم به بشریت خدمت کنیم.” بسیار دشوارتر است که کشوری مانند ایران در کنار یک مرکز کشاورزی و تولیدی مانند افغانستان وجود داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: “اگر کسی بخواهد به فعالیتهای کشور و منطقه خود بیندیشد ، مانند اپیدمی کرون است که دیر یا زود باید با آن روبرو شود.”

وی گفت: “از ابتدای انقلاب ، ما در جمهوری اسلامی ایران ، به دلیل اعتقادات مذهبی خود ، همه چیز را فقط برای مسلمانان یا ملت خود نمی دانیم.” “ما فکر می کنیم که انجام همه کارها یکی از وظایف ماست.” این به دیگران آسیب می زند ، ما باید آن را به اشتراک بگذاریم تا آن را برطرف کنیم.

رئیس دفتر ریاست جمهوری گفت ایران هرگز هدف نهایی نبوده و ایران همیشه یک دروازه بوده است: “اما ما بیشترین هزینه ها را هم از نظر مالی و هم از نظر نیروی انسانی پرداخت می کنیم.” در شرایط ویژه ای که اکنون ایران دارد. ما با اپیدمی کرونا روبرو هستیم و مبارزه با آن دشوارتر از سایر کشورها شده است ، اما در این گزارش ما دریافتیم که حدود 41٪ از فعالیت ها ، کشفیات و مبارزات ما بیشتر از سال گذشته است.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا