استان ها

چرا مردم از میوه‌های تنظیم بازار عید امسال استقبال نکردند؟

رویداد برتر / خوزستان رئیس انجمن میوه و تره بار اهواز گفت: امسال به دلیل اینکه حتی قیمت میوه تنظیم شده در بازار بالا بود مردم شرط بندی روی این میوه ها را قبول نمی کردند ؛ میوه تنظیم شده بازار بسیار گرانتر از سال گذشته بود و این قیمت میوه های تنظیم شده در بازار تفاوت چندانی با میوه های بازار آزاد ندارد.

عبدالرضا جمالی پور در گفت وگو با رویداد برتر در مورد وضعیت بازار میوه اهواز در ارتباط با جشن نوروز ، اظهار داشت: بازار میوه و تره بار اهواز از 20 مارس تا 2 آوریل تعطیل بود و هیچ میوه ای به اهواز و بازارها وارد نشد. “

وی گفت: در حال حاضر قیمت موز در بازار میوه به شدت افت کرده و در منطقه تره بار اهواز به ازای هر کیلوگرم 30000 گوجه فرنگی رسیده است.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار ، خرما و شیرینی های اهواز با اشاره به اینکه اوج فروش میوه های عید از 17 تا 18 مارس هر سال به طول می انجامد ، ادامه داد: هنوز میوه ای لوکس و درجه یک است. به بازار نرسید. فصل میوه های زمستانی به پایان رسیده و میوه های موجود در بازار در یخچال نگهداری می شوند.

جمالی پور در مورد قیمت میوه افزود: افزایش یا کاهش قیمت میوه در بازار به عرضه سردخانه ها بستگی دارد ، میزان عرضه و قیمت آنها چقدر است.

وی از عدم تمایل مردم به خرید میوه های تنظیم شده در بازار گفت: “امسال ، حتی اگر قیمت میوه های تنظیم شده در بازار بالا بود ، استقبال عمومی برای خرید این میوه ها وجود نداشت ؛ میوه های تنظیم شده بازار بسیار گران تر از سال گذشته بودند. ، و امسال ، قیمت میوه تنظیم شده در بازار تفاوت چندانی با میوه بازار آزاد ندارد.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار ، خرما و حلوا فروشی اهواز با اشاره به قیمت میوه در میدان اهواز و بازار افزود: هر کیلوگرم موز 30 هزار تومان در میدان ترابر و 39 هزار تومان در بازار ، خیار 7 هزار تومانی در میدان ترابر و 9000 گوجه فرنگی ، نارنگی در میدان تره بار 20 هزار گوجه فرنگی و بازار 26 هزار گوجه فرنگی ، پیاز در میدان تره بار 3 هزار گوجه فرنگی و بازار 4-5 هزار گوجه فرنگی ، گوجه فرنگی در میدان تره بار 4 هزار گوجه فرنگی و بازار 5 هزار گوجه فرنگی ، بادمجان در میدان تره بار 2 هزار و 500 گوجه فرنگی و بازار 3 هزار و 500 گوجه فرنگی ، سیب زرد در میدان تره بار 13 هزار گوجه فرنگی و بازار 17 هزار گوجه فرنگی ، سیب قرمز در میدان تره بار 11 هزار گوجه فرنگی و بازار 14 هزار گوجه فرنگی ، پرتقال درجه یک در میدان تره بار 14000 گوجه فرنگی و 18000 گوجه فرنگی موجود در بازار ، پرتقال والنسیایی 20 هزار گوجه فرنگی در میدان تره بار و 26000 گوجه فرنگی در بازار و توت فرنگی 35000 گوجه فرنگی در میدان تره بار و 40 هزار گوجه فرنگی موجود در بازار.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا