استان ها

تخطئه مناطق آزاد در سال مانع‌زدایی‌ها برخلاف منویات مقام معظم رهبری

آقای احمد مرادی ، سخنان جنابش ، در چند کلمه توهین آمیز و در زیر ، در نمایندگی و توصیف شخصیت رئیس جمهور ، دولت و مهندس مومنی ، در ابتدا با منویات رهبر عالی درگیری دارد ، که بر لزوم پارلمان برای وی نقش نظارتی باید بر اساس متانت ، خرد و بی دقتی انجام شود و معظم له بر رعایت آداب و معاشرت در سخنان اعضای مجلس تأکید کردند.
از طرف دیگر ، در حالی که مردم عزیز ما در قالب اقدامات جهادی در مشکلات ناشی از جنگ و تحریم های جامع اقتصادی اسلامی علیه ایران و همچنین همه ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی مشارکت دارند ، با همدلی و حل مشکلات ، جناب عالی در قالب پشتیبانی می کند؟
وی در سخنرانی پیش از سفارش خود ، قبل از تصدی مسئولیت سازمان منطقه آزاد و سپس متهم كردن وی به سوisc رفتار و فساد تحت رهبری مهندس مومنی ، وی را به اختلاس در دو مرحله در طول شركت متهم كرد. سازمان منطقه آزاد قشم. مقامات قضایی کشور به طور قانع کننده ای ثابت نکرده اند. بنابراین ، اقدام این سخنان نسنجیده و اثبات نشده در مورد منبر محترم مجلس ، علاوه بر توهم حضرت عالی ، جای تأمل و س muchال زیادی دارد؟
بر این اساس ، کیفرخواست علیه دبیر اول شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است که شش سال در یکی از مناطق استراتژیک ایران اسلامی خدمت کرده و از همه فرصت ها و چالش های مناطق آزاد تجاری آگاه است. ، نقض حاکمیت است؟ و جایگاه آنها در سطح ملی و بین المللی اطمینان ندارد؟!
آیا با این اظهارات گامی در جهت حفظ سرمایه گذاران فعلی یا جذب سرمایه گذاران جدیدی که تولید ، اشتغال زایی و درآمد ارزی را با خود به همراه دارند برداشته اید؟
بر این اساس ، فعالان اقتصادی در مناطق آزاد از جناب عالی می خواهند که افکار ملت پرافتخار اسلام ایران و عزیزانش را که نظاره گر عملکرد آن در حوزه انتخابیه هستند ، روشن کند ، فقط این اقدام توسط عالیجناب به عنوان نماینده مشاور اسلامی انجام شد . مونتاژ برای کاهش مشکلات. سرمایه گذاران در مناطق آزاد ، به ویژه منطقه آزاد قشم را توصیف کنید
سرانجام ، بر اساس الزام به نهی از منکر و نهی از منکر ، ما می خواهیم فصل Yh58 را تنظیم کنیم که پروردگار ما به احزاب هشدار داده است که “و آلزین یوزون علی والمونات ، به جز اینکه شبهای اهتملووا اکتسبوا بهتانا واسما از دست رفته است.”

دکمه بازگشت به بالا