استان ها

جدیدترین اخبار کرونایی در ایران/ سیلی کرونا چهره شهرها را سرخ‌تر کرد/ سوغات عید نوروز بر ریه‌های مردم ریشه دواند + نمودار و نقشه

گروه استانی خبرگزاری آنا حسین بوذری؛ هشدارهای صادره از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در اواخر اسفند ماه سال گذشته ، به ویژه سعید نمکی وزیر بهداشت ، از سفر نکردن در ایام نوروز و پرهیز از اجتماعات خانوادگی پاک نخواهد شد.

اگر نگاهی کوتاه به هفت روز آخر مارس 2017 بیندازیم ، در می یابیم که نقشه کرونا در این دوره پر از لکه های کم خطر و آبی بود و فقط 9 شهر قرمز بودند.


بیشتر بخوانید:

تبدیل شهرهای قرمز به سیاه

فاجعه کرونا توسط دورهام پایان یافت

چرا موج چهارم را گرفتیم؟

تاج برزیل رسیده است؟

آغاز رسمی موج تاج چهارم در برخی از مناطق کشور

رول تاج پیچیده تر شده است + نقشه ها و نقشه ها

طعم رستوران ها تاج گذاری شد

موج چهارم خطرناک کشور

پلاک تاج در شهرها گسترده تر شد

Covid Rebellion – 19 این بار شرم آورتر از همیشه است

جوانان اهداف اصلی تاج انگلیس هستند

تاج انگلیس برافراشته شد

توفان کوید – 19 به رهبری کرونا انگلیس


با عادی سازی و عدم توجه برخی از هموطنان برای هشدار به متخصصان ، سه شهر سرخ در سه هفته 295 شهر شدند و نقشه ایران قرمز شد.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی زدن کرونا به شهرهای سرخ شده / یادگاری های نوروز در ریه های مردم ریشه می زند + نمودار و نقشه

البته نتایج بسیاری از سفرهای نوروزی هنوز علنی نشده است و قطعاً در روزهای آینده باید منتظر اتفاقات ناگوار بیشتری باشیم و این نتیجه نادیده گرفتن برخی افراد در هشدارهای وزیر بهداشت است. . سایر مقامات وزارت.

برخلاف برخی دیگر از مسئولان مدیریت بحران ، مقامات بهداشتی کشور به آن روزهایی فکر می کردند که در مورد غیبت ، مسافرت و گشت و گذار و همچنین مقاماتی صحبت می کردند که هشدارهای کارشناسان وزارت بهداشت و سیاست مناسب برای کنترل زنجیره تاج را نادیده می گرفتند. آنها به تصویب نرسیدند ، اکنون مردم باید پاسخ دهند.

زنگ خطر هنگامی آغاز شد که تعطیلات نوروز آغاز شد و مردم به دیدار خانواده ها و اقوام در شهرها و استانهای دیگر شتافتند ، گویی تاجی در کشور حرکت می کند و هدف آن نابودی زندگی بشر است.

از اواسط ماه مارس ، وزارت بهداشت برنامه هایی را برای مهار اپیدمی Covid-19 ، از جمله افزایش تعداد تخت های بیمارستانی ، تهیه کرده است.

آغاز روزهای تاج سیاه تنها به هشدارهای کارشناسان و مقامات وزارت بهداشت محدود نشد. پزشکان بیماری های عفونی و روسای دانشگاه های علوم پزشکی نیز چنین روزهایی را پیش بینی کرده اند ، اما به قول معروف گوش دهید.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی زدن کرونا به شهرهای سرخ شده / یادگاری های نوروز در ریه های مردم ریشه می زند + نمودار و نقشه

وزیر بهداشت بیشتر نگران شیوع ویروس کرونا در انگلیس در میان هموطنان خود بود ، ویروسی که باعث شیوع و کشته شدن افراد زیادی شده است.

موج چهارم تاج نسبت به سه موج قبلی دارای انرژی و قدرت بیشتری است و تعداد بیماران روز به روز در حال افزایش است و تنها راه غلبه بر وضعیت فعلی رعایت روش های بهداشتی ، جلوگیری از پریود شدن و ماندن در خانه است.

شهرهایی که رنگ آنها از نارنجی به قرمز تغییر کرد

در حالی که در روزهای اخیر رنگ استانها تثبیت شده و تعداد شهرهای سرخ 257 در روز بود ، در 24 ساعت گذشته وضعیت تاریک تر شده است و اکنون خطر Coveid-19 ، به ویژه تاج انگلیس ، زندگی هر شهروند

متأسفانه ، این قاعده دوباره شهرهایی با وضعیت نارنجی و زرد را به قرمز و نارنجی تغییر داده و با این وضعیت باید منتظر روزهای سخت باشیم.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی زدن کرونا به شهرهای سرخ شده / یادگاری های نوروز در ریه های مردم ریشه می زند + نمودار و نقشه

طبق آخرین گزارش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، 295 شهر سرخ و 99 شهر دارای وضعیت نارنجی هستند و طبق تصویب مرکز ملی کرونا ، آنها به شهرهایی با وضعیت “قرمز” و “نارنجی” سفر می کنند. تیلوس

علاوه بر این ، 45 شهر دارای رنگ زرد و فقط 9 شهر دارای رنگ آبی هستند.

شهرستان کلیبر و ملکان در آذربایجان شرقی ، چالدران و سردشت در آذربایجان غربی ، بیله سوار ، پارس آباد ، خلخال ، سرعین ، گرمی و مشگین شهر در اردبیل ، چادگان در اصفهان و تهحان در تهران ، اشتهارد در استان البرز ، سیروان ایلام طبس در استان خراسان جنوبی ، بجستان ، بردسکن ، تربت جام ، تربت حیدریه و کاشمر در استان خراسان رضوی ، جاجرم و گرمه در استان خراسان شمالی ، سلطانیه در زنجان ، استه ، باوانارس ، استان پاسارگاد ، بردسیر کرمان ، دالاهو و قصر شیرین استان کرمانشاه ، استان گالیکش گلستان ، سیاهکل ، شفت و ماسال گیلان ، جزیره کیش استان هرمزگان و اسدآباد همدان در 24 ساعت گذشته تغییر رنگ داده و در وضعیت خوبی قرار دارد قرمز آنها آن را پیدا کردند.

همچنین شهرهایی که از زرد به نارنجی تغییر کرده اند: کوثر و نیر در اردبیل ، کشاورزان در اصفهان ، جوین و خلیل آباد در خراسان رضوی ، مانه و سملقان در خراسان شمالی ، ایجرود زنجان ، علی آباد و کلاله در استان گلستان و بافق در استان جزد.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی زدن کرونا به شهرهای سرخ شده / یادگاری های نوروز در ریه های مردم ریشه می زند + نمودار و نقشه

از طرف دیگر ، شهرها شوش در استان خوزستان ، استان سپیدان فارس و استان بم کرمان به دلیل تثبیت درمان در بیمارستان ، وضعیت آنها از قرمز به نارنجی تغییر یافت.

وضعیت در شاهرود نگران کننده است

در 24 ساعت گذشته ، 105 مورد جدید از ویروس کرونا ویروس قطعی در شهرستانهای شاهرود و میامی شناسایی شده و 10 بیمار بهبود یافته از بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود مرخص شده اند.

مردم اهداف اصلی هشدارها هستند. اما مقامات همچنین باید از هرگونه تجمع ، گردهمایی ، جلسات اداری یا مراسم معارفه خودداری کنند.

آخرین اخبار کرونا در ایران / سیلی زدن کرونا به شهرهای سرخ شده / یادگاری های نوروز در ریه های مردم ریشه می زند + نمودار و نقشه

اکنون بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود به معالجه بیماران ویروسی کرونا اختصاص یافته است.

ثبت بیشترین تعداد بستری در بیماران شریانی بیماری کرونا در استان اردبیل

میزان بروز و بستری شدن بیماران کرون در استان اردبیل بیش از حد انتظار است و طی 24 ساعت گذشته به 528 نفر رسیده است.

متأسفانه ، در استان اردبیل ، میزان و سطح شکستگی تاج چهارم در مقایسه با موج اول ، دوم و سوم بسیار افزایش یافته است و در هفته گذشته تعداد موارد جدید و تعداد بستری های همزمان بیماران با تاج بیشتر است از چهار برابر

افزایش مناطق تاج قرمز در استان خراسان رضوی به 11 شهر

امروز 17 استان نارنجی و پنج شهر زرد در استان خراسان رضوی وجود دارد و هیچ شهر آبی در این استان وجود ندارد.

مشهد ، نیشابور ، سبزوار ، طرقبه شاندیز ، گناباد ، تربت جام ، صالح آباد ، قوچان ، تربت حیدریه ، کاشمر و بایستان قرمز آنها در تاج هستند.

استان کرمانشاه سیاه می شود

طی 24 ساعت گذشته ، شهرهای دالاهو و قصر شیرین در وضعیت نامناسبی قرار گرفته اند قرمز آنها رنگ خود را تغییر دادند و در این شرایط تعداد شهرهای سرخ استان کرمانشاه به 11 شهر افزایش یافت.

اسلام آباد غرب ، کنگاور ، پاوه ، سرپل ذهاب ، گیلان غرب ، صحنه ، سنقر و کلیایی ، هرسین ، دالاهو و قصر شیرین به رنگ قرمز ، جوانرود و روانسر با نارنجی و تنها ثلاث شهر مرزی باباجانی به رنگ زرد.

علاوه بر این ، 630 بیمار مرتبط با Covid-19 در استان کرمانشاه بستری خواهند شد ، که 44 افزایش نسبت به روز گذشته است.

اوضاع اسلامی خطرناک شده است

در حال حاضر شهرهای ایلام ، آبدانان ، درشهر ، چوار ، دهلران ، بدره ، چرداول ، مهران ، ایوان و سیروان با رنگ قرمز و شهرهای هلیان و ملکشاهی با رنگ نارنجی تزئین شده اند.

با ادامه بیماری و بستری شدن در استان ایلام ، وضعیت قرمز و خطرناک خواهد بود.

ظرفیت بیمارستان های توحید در سنندج و امام حسین (ع) در بیجاری تکمیل شد

مقامات دانشگاه پزشکی کردستان می گویند که تعداد بستری ها و بیماران مبتلا به بیماری کرونا قلب در این استان در حال افزایش است و ظرفیت بیمارستان در بیمارستان توحید سنندج و بیمارستان امام حسین (ع) بیجار پایان یافته است.

ظرفیت نمونه برداری از عروق بیماری کرونا مشکوک در استان کردستان از 700 آزمایش در روز به 1500 آزمایش افزایش یافته و می تواند به 3000 آزمایش در روز افزایش یابد.

طبق مرکز ملی کرونا در شهرهای سرخ ، بنا به صلاحدید رئیس اجرایی ، حضور کارکنان خدمات اساسی 50٪ کاهش می یابد. همچنین حضور کارمندان در سایر ادارات و دفاتر نیز دو سوم کاهش می یابد.

مدارس ، دانشگاه ها ، سمینارها و م institutionsسسات آموزش عالی در شهرهای قرمز و نارنجی نیز کاملاً تعطیل هستند.

برپایی نماز جمعه ، مساجد ، نماز کلیسای روزانه و مراسم مذهبی در شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

در شهرهای اورنج ، یک سوم کارمندان در مراکز و دفاتر ارائه دهنده خدمات اساسی در حال کاهش هستند. علاوه بر این ، نیمی از کارکنان سایر دفاتر ممکن است در دفاتر حضور داشته باشند.

طبق آمار امروز (13 آوریل) ، تمام مراکز استانها در یک وضعیت قرمز قرار دارند و وضعیت اسفناک شده است.

نام بردن از شهرهای قرمز و نارنجی سفر به این شهرها ممنوع است و منجر به جریمه یک میلیون تومانی و 500 هزار تومانی برای متخلفان خواهد شد. اینجا بخوانید

انتهای پیام / 4078/4062 /

دکمه بازگشت به بالا