هنر و فرهنگ

جزئیاتی از درگذشت و خاکسپاری یک بازیگر و خبرنگار جوان سینما

اشکان منصوری – بازیگر و گزارشگر فیلم – در 40 سالگی بر اثر بیماری درگذشت و برای تشییع جنازه به زادگاهش منتقل شد.

به گزارش رویداد برتر ، منصوری دارای مدرک بازیگری بود و علاوه بر فعالیت رسانه ای در حوزه سینما ، چندین سال وارد عرصه بازیگری شد.

وی در ماه های اخیر دچار عارضه کلیوی بود و انتظار می رفت که تحت عمل جراحی قرار بگیرد ، اما امروز پنجشنبه 2 مه به دلیل مشکلات همان بیماری درگذشت.

به گفته همکاران وی ، پیکر این بازیگر و روزنامه نگار فردا 12 فروردین از بیمارستان میلاد تهران به بهشت ​​زهرا منتقل و سپس در تاریخ 4 آوریل در جهرم استان فارس تشییع می شود.

در سالهای اخیر منصوری در “هزار پا” ، “دینامیت” ، “جشن دلتنگی” ، “تگزاس 2” ، “راز” و “رقص روی شیشه” و “دادگان” ظاهر شده است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی ، علیرضا تابش برای مرگ منصوری پیامی را به شرح زیر ارسال کرد:

“رنج امروز بیش از هر زمان دیگری دشوار است ، و این باور که بنده خوب خدا ، جوانی صادق ، سخت کوش و شناخته شده را از دست خواهید داد تلخ تر و تکان دهنده تر است.

درگذشت اشکان منصوری ، روزنامه نگار و هنرمند کوشا در تئاتر و سینما ، خانواده ، همکاران و دوستان وی را به دلیل بیماری کلیوی تحت تأثیر قرار داد. جوانی که احترام ، پوپولیسم ، تخصص ، تلاش ، صداقت ، اعتدال ، مهربانی و اخلاص خاطراتی از خود به یادگار گذاشت که با مرور آنها ، قلب کسی را که او را می شناخت لرزاند و نفرت او را عمیق تر از همیشه سوراخ کرد … با کسانی که نمی خواهند سرنوشت حضرت حق را تسلیم کنند ، باید به منبع امید و رحمت تکیه کنند و وحشت و تلخی را بپذیرند …

“این مصیبت وارده را به جامعه رسانه ای و هنری کشور و همچنین عاشقان عزیزم به ویژه بستگان داغدار این جوان عزیز و برای خداوند متعال تسلیت عرض می کنم ، برای بازماندگان محترم صبر ، رحمت واسعه و برای آن مرحوم سعید علو “

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا