ورزش

کشمکش ۶ میلیاردی بیرانوند با پرسپولیس

                                                                                                                                                                                                            درگیری 6 میلیاردی بیرانوند با پرسپولیس

طبق گزارش ها شفاف، علیرضا بیرانوند که در آخرین روزهای فصل گذشته به دلیل عقد قرارداد بین پرسپولیس و آنتورپ عازم بلژیک شده بود ، اکنون تقاضای ادعای این باشگاه را کرده است.

یک بازیکن سابق تیم ملی پرسپولیس در پرونده ای که در کمیته وضعیت تشکیل شده نزدیک 6 میلیارد دلار از این باشگاه خواسته است ، اگرچه تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس این روزها با این موضوع مخالفت کرده است. نیازهای این بازیکن دقیق نیست و تفاوت قابل توجهی با ادعای آنها دارد.

بیرانوند که پیش از این شایعات مبنی بر طرح شکایت از پرسپولیس در فیفا مطرح بود ، اکنون برای تعیین وضعیت خود در کمیته انضباطی به سر می برد. این در حالی است که در جریان بازی بیرانوند ، این باشگاه از این انتقال برای حل مشکلات مالی خود سود خوبی برد. اکنون ، در این گزارش ، ما می خواهیم به موضوع اختلافات طرفین بر سر مسائل مالی و ادعاهای آنها بپردازیم و باید دید که در نهایت کمیته وضعیت مناسب تعیین خواهد شد.

جدایی زودهنگام و از دست دادن جایزه لیگ

اولین چالش بین طرفین مربوط به جدایی بیرانوند و حضور آن در آنتورپ بلژیک قبل از پایان فصل است. جایی که پرسپولیس ادعا کرد از جایزه لیگ محروم است و چنین مواردی به او تعلق ندارد. با این حال ، در اسنادی که به کمیته وضعیت ارسال شده ، بیرانوند عنوان می کند که این جدایی به درخواست باشگاه پرسپولیس و برای حل مشکلات مالی آن زمان بوده است. بیرانوند باید در اواسط فصل فوتبال ایران راهی بلژیک می شد ، اما به دلیل اپیدمی عروق ویروس کرونا این امر به تعویق افتاد و شش بازی قبل از پایان فصل راهی بلژیک شد. در حالی که او برای معاینه پزشکی در بروکسل در راه بود ، مدیر عامل وقت سرخپوشان نامه ای به آنتورپ نوشت و به حضور دروازه بان در بلژیک اشاره کرد و از او خواست که مبلغ کل کمک هزینه را پرداخت کند و انتقال را انجام دهد. . آنچه در آن زمان اتفاق افتاد این بود که بیرانوند مطابق پیمان به حضور خود در این کشور ادامه داد.

بر این اساس ، بیرانوند ادعا می کند که حضور وی در بلژیک غیر عمدی و به درخواست باشگاه پرسپولیس بوده و لیگ آن تیم تقریباً در آن زمان ثبت شده بود و باید براساس آن پاداش لیگ می گرفت. این یکی از بندهای چالش برانگیز در پرونده ای است که بیرانوند شکایتی را علیه این باشگاه مطرح کرده و ادعاهای خود را مطالبه کرده است. بیرانوند ادعا می کند که شش مسابقه قبل از پایان فصل با این تیم برگزار شده است و در شرایطی که قهرمانی قرمزها ثبت شده است ، تیم فقط به دلیل مشکلات مالی و دریافت درخواست رضایت از آنتورپ ، ITC را به این باشگاه صادر کرده است. آسیب دید

باشگاه پرسپولیس به دلیل جدایی و جدایی زودهنگام به دلیل کمبود پاداش ، حدود 2 میلیارد دلار از قرارداد خود کسر کرده است.

تبلیغات مسئله دار علیرضا بیرانوند

مسئله دیگری که منجر به کسر قرارداد از بیرانوند شد ، مربوط به ادعای باشگاه در مورد تبلیغات متناسب با باشگاه است. طبق بند قرارداد بین این باشگاه و بیرانوند ، در صورت تبلیغ 30٪ از قرارداد وی کسر می شد. بیرانوند اما ادعا می کند که در مدت حضورش در این باشگاه هیچ تبلیغی نداشته است که به باشگاه آسیب برساند. با این حال ، باید دید معامله در مدت حضور شما در تخت جمشید با یک شرکت پوشاک و همچنین شرکتی که بیلبوردهای تبلیغاتی آن هنوز در سطح شهر قابل مشاهده است و می تواند موضوع را از قرارداد خود جدا کند ، چگونه خواهد بود.

لوازم جانبی بی اثر با محمد حسن انصاری فرد

آخرین موضوعی که در پرونده تشکیل شده توسط بیرانوند و باشگاه پرسپولیس مورد بحث و بررسی است اصلاحیه ای است که محمد حسن انصاری فرد در قرارداد خود به عنوان مدیرعامل سابق باشگاه گنجانده است. بر اساس این اصلاحیه ، مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس به لطف همکاری و سودی که این دروازه بان با رضایت آنتورپ داشت ، حق دریافت یک و نیم میلیارد را داشت. با این حال ، این دروازه بان ، هم در زمان مسئولیت رسول پناه و هم اکنون که تیم حقوقی باشگاه این موضوع را رد کرد ، قادر به اثبات و پذیرش این اصلاحیه نبود.

این پرونده که پیش از سال جدید توسط کمیته وضعیت انجام شده بود ، با حسابهای دفاعی باشگاه پرسپولیس همراه بود و باید دید اختلاف 6 میلیارد دلاری پرسپولیس و بیرانوند به کجا منتهی می شود. این پرونده قرار است طی روزهای آینده در دستور کار کمیته وضعیت قرار گیرد و باید دید کدام یک از آنها می تواند ادعای خود را اثبات کند.

دکمه بازگشت به بالا