خبرهای کلی

دردسر ۱۴ میلیاردی پرسپولیس – رویداد برتر

هواداران آنقدر تیم خود را دوست دارند که از اولین ساعات پس از اعلام حکم ، کالدرون پول به حساب این باشگاه راه اندازی کرده است. سوال اصلی اما این است که چرا یک هوادار فقیر پرسپولیس باید هزینه سو mis مدیریت مسئولان باشگاه را بپردازد؟ واقعا چرا؟

به گزارش رویداد برتر ، این روزنامه دنیای اقتصادی این نوشته شد شد “تمام شد. این پیش بینی ترین سقوط قانونی باشگاه پرسپولیس در سال های اخیر بود ؛ خبر این است که گابریل کالدرون در دادخواست علیه پرسپولیس برنده شد.

صبح روز سه شنبه ، دادگاه عالی ورزش در مورد این پرونده رای داد و به طرف ایرانی فقط 30 روز فرصت داد تا با پرداخت 580،000 دلار به علاوه 5 درصد سود سالانه به مربی آرژانتینی ، از مجازات های انضباطی فیفا خلاص شود. با قیمت فعلی ارز ، نیاز اصلی کالدرون نزدیک به 14 میلیارد تومان است و البته پنج درصد سود سالانه به علاوه دادخواست و وکالت باید به آن اضافه شود. همه اینها تا زمانی است که پرسپولیس دچار مشکلات مالی جدی شده است. وی نیازهای اصلی این تیم را از اسپانسر تبلیغاتی خود دریافت کرد و طبق برخی روایات “تغذیه” شد. در عین حال ، این باشگاه مجبور است صدها میلیون به مظنونان داخلی از جمله سوشا پرداخت کند. ما در مورد تیمی صحبت می کنیم که طی یکی دو هفته گذشته منتقدان و رقبا را مورد حمله قرار داده و با اعلام شماره قبض از طرفداران خود کمک مالی مستقیم کرده است. در این شرایط دشوار اقتصادی ، بیش از دو میلیارد گوجه فرنگی به حساب باشگاه واریز شده است ، اما این 14 میلیارد گوجه فرنگی کیست؟ پرونده مربی آرژانتینی اکنون به کابوسی جدید برای سرخپوشان تبدیل شده است. آنها سال گذشته در چنین روزهایی در پرداخت برانکو شرکت کردند و اکنون همین پروژه برای کالدرون تکرار شده است.

قسمت غم انگیز ماجرا این است که سرمربی سابق سرخ ها در طول همکاری خود همه تلاش خود را برای درک باشگاه ایرانی انجام داد ، اما در آن زمان توسط سران تیمش اخراج شد. در حالی که بعد از برانکو همه نگران پرسپولیس بودند ، او تیم را خوب کنار هم قرار داد ، در نیمه نهایی برنده شد ، دربی تهران را برد و قرمزها را به نیمه نهایی جام حذفی برد ، اما آنها آنقدر آزادی عمل به او دادند که ناراحت شد. و رفت. “پول؟ پول؟” پیرمرد هنگام نشستن روی صندلی خود در یکی از آخرین کنفرانس های مطبوعاتی خود به خبرنگاران گفت. من یک مرد پولدار هستم. – درخواست من فقط کمی احترام است. او در پایان اقامت خود در ایران ، باشگاهی را با آدمهای بد ساخته بود ، بلیط کشور خودش را خریده بود و حتی گفت قبل از شروع فصل مقداری تجهیزات بدن سازی را با برادر خودش خریده و آورده به ایران با این حال ، واکنش مدیران باشگاه به این تعامل با اعصاب مربی آرژانتینی بازی کرد. او در شرایطی از هم جدا شد که در آن زمان حداقل می توانست باقیمانده حقوق خود را توافق کند ، اما به دلایل نامعلوم ، تنها اولویت آقایان خلاص شدن از شر آن بود.

اکنون ساعت شنی وارونه است و هنوز یک ماه از تحریم های فیفا باقی مانده است. این ممکن است پنجره های انتقال را ببندد ، و بدتر. شاید مدیران فعلی پرسپولیس انتظار دارند هواداران کمک بیشتری کنند. آنها آنقدر تیم خود را دوست دارند که از نخستین ساعات پس از اعلام حکم ، کارزاری را برای واریز پول به حساب باشگاه آغاز کردند. سوال اصلی اما این است که چرا یک هوادار فقیر پرسپولیس باید هزینه سو mis مدیریت مسئولان باشگاه را بپردازد؟ واقعا چرا؟ “

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا