استان ها

رتبه نخست هلال‌احمر گیلان در حوزه امداد و نجات و راه‌اندازی خانه‌های هلال

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر در گیلان؛ سیاوش غلامی ، مدیر اجرایی جمعیت هلال احمر استان گیلان ، قبل از نماز جمعه با بیان اینکه هفته هلال احمر از 6 تا 7 اردیبهشت ماه ثبت شده است ، گفت: “تجدید اتحاد با تلاش شهدا در سراسر استان و اجرای 30 برنامه از جمله مانورهای مجازی و مدیریت. “این هفته بحران و برنامه دیدار از سالمندان و پیشکسوتان به بار نشست.

غلامی گفت که ایران یکی از ده کشور برتر این فاجعه است و گیلان یکی از پنج استان بزرگ این کشور است که در کنار سایر استان ها خدمت می کند.

مدیر جمعیت هلال احمر گیلانی با بیان اینکه هلال احمر گیلان 18 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است ، افزود: ما خدمات خود را بر اساس قرب الهی در نظر گرفته ایم و یک سازمان غیردولتی و غیرانتفاعی هستیم. یکی از شهدا شهید بابک نوری هریس است. “وی مدافع حرم گیلان و یکی از شهدای هلال احمر گیلان است.

وی با بیان اینکه سال گذشته در زمینه امداد و نجات هلال احمر ، گیلان از نظر تیم های واکنش سریع در مقام اول کشور قرار داشت ، گفت: و در این زمینه کیفیت برای گیلان حاصل شده است

مدیر جمعیت هلال احمر گیلانی گفت: ما بیش از 27 پایگاه امداد و نجات و 16 شعبه و همچنین یک هلی کوپتر برای خدمات رسانی به مردم در حوادث در سراسر استان داریم. برای شهر کمتر برخوردار و هفته آینده علاوه بر انبار امداد فومن ، دو پروژه دیگر می تواند با حضور جمعیت هلال احمر راه اندازی شود.

غلامی با اشاره به آیه 32 سوره مائده گفت: “ما یاوران ، خدمات داوطلبانه خود را به مردم تحت این آیه در نظر گرفته ایم تا مردم را راهنمایی كنیم.”

وی آموزش عمومی را یکی از وظایف هلال احمر عنوان کرد و افزود: “سال گذشته بیش از پنج میلیارد تن کمک برای ساکنان استان گیلان در زمینه های پزشکی ، درمانی و خدمات پشتیبانی جمع آوری شد و اکنون این امکان وجود دارد. “

مدیرعامل شرکت هلال احمر گیلان با اشاره به تأسیس بانک امانت در گیلان گفت: بانک آمانتی را در 16 شعبه راه اندازی کرده ایم تا کسانی که به دستگاه اکسیژن نیاز دارند از ما قرض بگیرند و در ازای آن هیچ چیز خریداری نکنند.

677

33

دکمه بازگشت به بالا