خبرهای کلی

۱۶۰ مورد اطفاحریق و امداد و نجات در قرچک انجام شده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

طبق گزارش ها خبرنگار ر آنلاین ، داوود مهدی زاده عصر جم: سازمان آتش نشانی قرچک در مقابل خبرنگاران درباره وضعیت اطفا حریق و نجات در اردیبهشت ماه امسال گفت:
در ماه مه ، در مجموع 160 زنگ خطر در ایستگاه های خدمات آتش نشانی و خدمات امنیتی قرچک برای کمک به هموطنان و استقرار نیروهای عملیاتی فراخوانده شد.

وی افزود: 60 محموله اطفا حریق و 100 مورد بازرسی امدادی و امنیتی در این محموله ها انجام شده است.

مهدی زاده گفت: 23 فقره آتش سوزی ، نیزارها و زمین های کشاورزی ، 23 نفر زنده است جیری حیوانات ، 25 زندانی در آسانسور و مکانهای مختلف ، 19 رویداد نجات دیگر ، 15 آتش سوزی خانگی ، 15 سیل و نشست آب در زمین ، 5 اطفای حریق در پارک های جنگلی ، درختان و فضای سبز ، 7 مورد تصادف با وسایل نقلیه ، 6 مورد دیگر آتش سوزی ، 6 مورد آتش سوزی وسایل نقلیه ، 7 مورد برش حلقه ای و حلقه ای ، 2 مورد آتش سوزی واحد تجاری ، 3 مورد نشت گاز شهری و اتومبیل ، 1 دستگاه ترانس کابل و جریان آتش ، 2 مورد آتش سوزی صنعتی و کارگاهی و 2 مورد نجات چاه.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک به برخی توصیه های ایمنی اشاره کرد و افزود: با توجه به شروع فصل گرما و راه اندازی تجهیزات برودتی ، باید تأکید کرد که هنگام استفاده باید نکات ایمنی در نظر گرفته شود. و تعمیر این تجهیزات

وی همچنین گفت که با توجه به برنامه قطع برق که توسط اداره برق اعلام شده ، در آن زمان از آسانسور استفاده نکنید.

در آخر ، مهدی زاده اظهار داشت: توصیه می کنیم اگر قبل از قطع برق از وسایل برقی استفاده می کنید ، سیم را از برق جدا کنید یا سوئیچ و فیوز را از برق جدا کنید. علاوه بر جلوگیری از آسیب رسیدن به وسایل برقی ، حتما از تجهیزات محافظ استاندارد برای وسایل برقی برای جلوگیری از آتش سوزی استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا