ورزش

پست نادری را تغییر دهید/ استقلالی‌ها فعلا آسیا را فراموش کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، تیم فوتبال استقلال که به عنوان تیم اول گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا درخشید و به یک هشتم نهایی این لیگ صعود کرد ، اکنون و بازگشت به تهران ، دو بازی مهم و حساس دارد ذوب آهن و پرسپولیس. نتیجه این دو بازی در سرنوشت این تیم در لیگ برتر نیز تأثیرگذار خواهد بود.

پیمان پیشکسوت پیراهن آبی پوشان در مصاحبه با آنلاین گفت: “من به استقلالی ها توصیه می کنم که عربستان سعودی ، لیگ قهرمانان آسیا ، الهلال ، مهمان نوازی و مواردی از این دست را فراموش کنند.” فکر کردن و صحبت کردن در مورد این موارد باعث از بین رفتن آبی ها می شود و آنها را از دستیابی به نتایج مورد نیاز در دو دیدار مهم لیگ برتر باز می دارد.

وی افزود: امروز دیدار برابر ذوب آهن و پرسپولیس به اندازه دیدار مقابل الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مهم است و به همین دلیل استقلال باید روی آن بازی تمرکز کند.

این پیشکسوت آبی پوش گفت: “یکی از بزرگترین نقاط ضعف استقلال در ماه های اخیر ، که در آسیا نیز ظاهر شده است ، قلب دفاع است و بدیهی است فقدان ضریب سرعت یا بهتر از این ، عدم تمرکز روی دفاع است.” در حالی که فوتبال مدرن جهان برای هافبک ها به سرعت نیاز دارد ، اما متاسفانه در حال حاضر هیچ یک از هافبک های این تیم سرعت لازم برای بازی در این پست را ندارند و ما به وضوح شاهد این ضعف در عربستان هستیم.

صاحب جامعی اظهار داشت: اکنون که دیگر فرصتی برای نقل و انتقالات وجود ندارد و با جذب بازیکن نمی توان این ضعف را برطرف کرد ، به فرهاد مجیدی پیشنهاد می کنم تا موقعیت بازی محمد نادری را تغییر داده و این ضعف تیمش را برطرف کند.

ابی پوشان مدافع سابق خاطرنشان کرد: محمد نادری سرعت بسیار خوب و بالایی است. او باهوش است و همچنین با تولید اسباب بازی بیگانه نیست. سرها خوب بازی می کنند و معمولاً موقعیت های خوبی برای مرکز دفاع بودن هستند. او همچنین سابقه و تجربه حضور در این پست را دارد ، زیرا قبلاً در پست دفاع میانی بوده است. بنابراین ، من به مجیدی پیشنهاد می کنم که موقعیت نادری را در اولین فرصت تغییر داده و از او در دفاع وسط و ملیس در دفاع چپ استفاده کند. به این ترتیب هر دو نفر همزمان از هر دو استفاده می كنند و با حضور نادر دفاع میانی ، سرعت در مركز دفاع ایجاد می شود.

این کارشناس فوتبال تأکید کرد که من به جرات می گویم در فوتبال ایران مهاجمی را پیدا نمی کند که در زمین با محمد نادری از او پیشی بگیرد زیرا نادری سرعت بسیار خوبی دارد و گواه ادعای من گلی است که به ال عراق عراقی زده است. -تیم شورتا. در این صحنه مشخص بود که او با چه سرعتی به نقطه کور دفاع تیم عراقی رسید و قبل از برخورد توپ به زمین ، دقیق و سریع به دروازه برخورد کرد.

وی افزود: “مطمئناً ، تمرکز کادر فنی و تیم بر روی بازی های داخلی مانع از اقدام موثر رهبران باشگاه قبل از دیدار با الهلال نخواهد شد.” هدایت باشگاه نقش مهمی دارد و باید بتواند ساختار تیم را حفظ کند و با نظر سرمربی بازیکنان لازم را برای بهبود و تقویت تیم فراهم کند.

دکمه بازگشت به بالا