هنر و فرهنگ

توزیع و ابلاغ اعتبارات استانی مربوط توسط صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران

انتشار و اطلاع رسانی اعتبارات استانی مربوط به صندوق اشتغال و کارآفرینی پیشکسوتان

به منظور نهادینه شدن وامهای تحت تبصره 16 (ب) قانون بودجه 1400 و اجرای ماده 89 (ج) قانون برنامه ششم توسعه ، وامهای استانی مربوطه ارائه و توسط کمیسیون ابلاغ شد. صندوق اشتغال و کارآفرینی پیشکسوتان.

به گزارش رویداد برتر ، در مرحله اول اجرای تبصره 16 (ب) قانون برنامه ریزی 1400 و به منظور انطباق با ماده 89 (ج) قانون برنامه ششم توسعه ، قانون بودجه که مربوط به 10 تریلیون روپیه است امکانات بازپرداخت هفت ساله قرض الحسنه به جامعه ایثار ، دو هزار میلیارد ریال به بانک کشاورزی ، دو هزار میلیارد ریال به بانک مسکن و Postabank 500 میلیارد بازطراحی اختصاص داده شده است (در مجموع 4.5 میلیارد بازشماری) به شعب استانی مربوطه بانک ها قرار داده شدند.
طبق دستورالعمل ها و ضوابط اعلام شده از سوی صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران ، با معرفی دفاتر عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ، این وجوه از طریق بانک های فعال به متقاضیان و مشمولان تسهیلات توزیع می شود.
گفتنی است اقدامات لازم جهت توزیع وام های باقیمانده از طریق سایر بانك های عامل انجام خواهد شد.
گفتنی است علاوه بر تلاش صندوق اشتغال و کارآفرینی پیشکسوتان و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران مسئول توسعه رهبری ، منابع ، امور حقوقی و امور مجلس برای جذب این منابع ، پشتیبانی استراتژیک آقای سعید اوحدی معاون رئیس جمهور ، رئیس جمهور و رئیس جمهور در این مسیر بسیار موثر بود.
پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا