خبرهای کلی

دادگاه CAS به نفع ذوب آهن رای داد/محکومیت ۳۰۰ هزار یورویی «شکاری» – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سرانجام وظیفه فرسایش و جنجال رضا شکاری بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان مشخص شد. بازیکنی که از ذوب آهن طلاق گرفت مالش در دیگ بخار سرانجام پس از طرح شکایت از طرف باشگاه ایرانی در دادگاه عالی ورزش ، روسیه 300 هزار یورو و جریمه تأخیر پرداخت کرد. باشگاه مالش در دیگ بخار او نیز درگیر این غرامت است و باید این پول را همراه با شکار به ذوب آهن بدهد.

مجتبی فریدونی ، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در گفتگو با آنلاین این خبر را گفت تائیدیه کرد

قبلاً باشگاه فیفا بود مالش در دیگ بخار وی حدود 105000 یورو به عنوان غرامت آموزشی (هزینه رشد) به باشگاه ذوب آهن پرداخت کرد.

در سال 1995 شکاری قرارداد خود را با باشگاه ذوب آهن یک طرفه فسخ کرد و سپس جدا شد روستوف و مالش در دیگ بخار روسیه شد. ذوب آهن همچنین از این بازیکن و باشگاه شکایت کرد و ادعا کرد که یک شکارچی به طور غیرقانونی قرارداد خود را فسخ کرده است مالش در دیگ بخار او شکایتی را به فیفا ارائه داد و حدود هزار صفحه پرونده علیه این بازیکن در فیفا تشکیل شد.

ذوب شده ها در زمان تصدی سعید آذری ، این بازیکن ابتدا توسط اتحادیه فوتبال و سپس دادگاه عالی ورزش به دلیل جبران خسارت آموزش و جبران خسارت برای فسخ یک طرفه قرارداد شکایت شد.

باشگاه ذوب آهن مدعی شد شکاری با این باشگاه قرارداد بسته و یک طرفه قرارداد وی را فسخ کرده و به تیم پیوسته است. مالش در دیگ بخار روسیه دارد.

رسیدگی به شکایت به دلیل روند بررسی و ارائه مدارک ، حدود چهار سال طول کشید.

ذوب آهن ، که ابتدا شکایتی را به رهبری آذربایجان ارائه نکرد ، ابتدا در بخش جبران خسارت آموزش و پرورش این باشگاه بود مالش در دیگ بخار فیفا به باشگاه ذوب آهن دستور داد 105000 یورو (با احتساب جریمه های دیرکرد) پرداخت کند.

در بخش خاتمه قرارداد ، فیفا نیز موضوع “اعتراض به شنیده نشدن” را مطرح کرد. یعنی چون کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال ایران با این موضوع سرو کار دارد رای داده ها ، فیفا دیگر نمی تواند بررسی کند ، بنابراین پرونده به دادگاه عالی ورزش ارجاع شد.

سرانجام ، پس از تبادل دو مدیر باشگاه فولاد ، دادگاه کاس 300000 یورو برای شکار و مالش در دیگ بخار در نظر گرفته شده.

شکاری در حال حاضر بازیکن سیرجان گل گهر است.

دکمه بازگشت به بالا