ورزش

درآمد پرسپولیس از لیگ قهرمانان پیش‌خور شد

جعفر سمیعی ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ، از زمان عضویت در این باشگاه تصمیم گرفته است در پست های مختلف رهبری آرامش خود را حفظ کند و برخلاف مدیران عامل سابق سرخپوشان ، از مصاحبه اجتناب خواهد کرد. به همین منظور ، سمیعی ابراهیم شکوری را به عنوان معاون اجرایی خود ، سخنگوی باشگاه انتخاب کرد.

شکوری همچنین از هر فرصتی برای اظهار نظر در مورد س questionsالات باشگاه استفاده کرد. معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس نه تنها علاقه مند به پاسخگویی به رسانه های رسمی بود ، بلکه از وی و تیم مدیریت پرسپولیس در فضای مجازی تمجید کرد.

شکوری ، که وظیفه داشت سیاست های باشگاه پرسپولیس را بیان کند ، باعث ایجاد ابهام در مورد شفافیت مالی سرخپوشان شد و جعفر سمیعی را مجبور کرد که با س withالات روزنامه نگاران بنشیند و درباره جزئیات مسائل مالی صحبت کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که کمتر از 9 ماه در این سمت بوده است ، بیشتر وقت خود را صرف پرداخت بدهی هایی کرده است که هیچ نقشی در جمع شدن آنها نداشته است. در روزهای اول کار ، او به دلیل بدهی هایی که به برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش داشت ، مجبور شد با بی نقدی روبرو شود. برخلاف انبوه نیازهای مالی اعضای تیم ، سامی راهی جز وام گرفتن نداشت. وام های دریافتی در سه مرحله به پرسپولیس با وجود دریافت 110 میلیارد تومان از دلال ، در پایان سال 1399 مبلغ 75 میلیارد تومان وام گرفته است.

در حقیقت ، سمیعی و اعضای هیئت مدیره باشگاه چاره ای جز وام گرفتن نداشتند. پولی که باید از درآمد نایب قهرمانی تیم در لیگ قهرمانان 2020 و همچنین صعود از مرحله گروهی فصل 2021 پرداخت شود.

سمیعی ، که شعار شفافیت مالی را سر می داد ، نه تنها در مورد بدهی های سنگین شرکت ارتباطی اظهار نظری نکرد ، بلکه شکوری به عنوان سخنگوی سخنان وی را نیز گوش فرا داد.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در تازه ترین مصاحبه خود ضمن پوشش وام و اعلام پاداشی که برای برنامه های فعلی باید در امور باشگاه خرج کند ، بار دیگر در مورد توجه شخصی و مدیریتی باشگاه در فضای مجازی صحبت کرد.

این وام که تاکنون فقط 60 درصد از قراردادهای فصل جاری را پوشش داده است ، هیئت مدیره باشگاه باید 580 هزار دلار بدهی را ظرف 30 روز پرداخت کند که گابریل کالدرون ، مربی سابق آرژانتین باید آن را پرداخت کند.

باید بررسی کنیم که مدیران باشگاه که از هواداران برای حل مشکلات مالی خود کمک گرفته اند ، چگونه به جوایز آسیایی تیم پاسخ خواهند داد و چگونه کنار خواهند آمد.

256 251

دکمه بازگشت به بالا