خبرهای کلی

فضای مجازی باید برای تمام مردم در دسترس باشد

علاوه بر ضبط رئیس جمهور و برنامه تلویزیونی جوانان ، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی به خبرنگاران گفتند: “اینترنت و فضای مجازی یک نیاز مهم و فوری در جامعه امروز است و همه مردم باید از آن بهره مند شوند. “
وی گفت: “برای کسانی که توانایی پرداخت هزینه اینترنت را ندارند ، یک طبقه رایگان باید در نظر گرفته شود که مبلغ آن بعداً تعیین می شود تا این امکانات در دسترس و گسترده شود و برای همه شهرها ، روستاها و شهرها. و افراد بی سواد. “جا دارد.
آقای رئیسی افزود: امروز نیاز و ضرورت اینترنت مانند آب و برق شده است و هر شخص باید حداقل یک فضای مجازی و اینترنت داشته باشد.
وی اظهار داشت: در جامعه برخی از زنان و مردان در فضای مجازی محتوا تولید و منتشر می كنند اما درآمد حاصل از این كار شامل آنها نمی شود و سودآوری ندارند. برای تعیین دستمزد هر اثر باید سازوكاری ایجاد شود برای خود انسان “.
رئیسی افزود: امروزه زیرساخت های اینترنت و فضای مجازی در کشور ضعیف است ، تا حدی که مشکلات دفاتر و سازمان ها ، دانشگاه ها و حتی اسباب بازی های کودکان در فضای مجازی وجود دارد.
وی گفت: بخشی از اینترنت باید به طور خاص و به روشی خاص برای دانشجویان ، دانشگاه ها و اساتید ایجاد شود تا بتوانند از مزایای ویژه خود بهره مند شوند.
رئیسی درباره ارزیابی خود از روزهای منتهی به مبارزات انتخاباتی گفت: “وقت آن است که همه نگرانی ها و نظرات خود را بیان کنند و البته به نتیجه گیری روشنی برسند تا بتوانند درباره افرادی که می خواهند رأی دهند قضاوت کنند.” .
وی افزود: امیدواریم صدا و سیما و همچنین رسانه ها به طور كلی نقش خوبی در انتقال پیام بین نامزدها و مردم داشته باشند و به طور خاص رسانه ملی در این فضای عروق كرونر نقش اصلی را داشته باشد. “
آقای رئیسی در مورد بحث های انتخاباتی گفت: “امیدواریم آنچه در بحث ها مطرح می شود یادداشت ها ، برنامه ها و وعده های صادقانه برای تعطیلی مردم باشد.”

واردات آسیب رسان به کالاهای تولید داخل ممنوع است
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: هر وارداتی که الگوی آن باشد و به تولید آسیب برساند ، اکیداً ممنوع است.
مسلمانان حجت الاسلام و سید ابراهیم رئیسی افزودند: باید برای تولید فرآورده ها ، زنجیره تأمین و تولید ، فرآوری کیفی آنها را انجام دهیم.
وی گفت: اطمینان از تأمین معیشت مردم از کالاهای تولید داخل مسئله ای است و وارداتی که از تولید داخل رنج می برد قابل قبول نیست.
رئیسی در مورد باندهای مافیایی واردات ، افزود: متأسفانه امروز باندهای ثروتمند و بازرگانانی را می بینیم كه علی رغم هشدارها ، دارایی های دارای ارتباطات ویژه را به طور غیرقانونی وارد می كنند.
وی گفت: “واردات بی رویه نمی تواند به آن اجازه دهد كه پشت تولید را بشكند ، اما اگر واردات به مرحله ای از كشور برسد كه بتواند با مدل داخلی رقابت كند و بازارهایش را باز كند ، دقیقاً مثل یك تیم با ما. A به مرحله رسید ، و هنگامی که به بازی های بین المللی و منطقه ای می روید ، می توانید مدال کسب کنید.
رئیسی افزود: تولیدات داخلی اگر با سایر محصولات همراه شود می تواند رقابتی باشد و مشکلی برای کالاهای داخلی وجود نخواهد داشت اما در شرایط فعلی واردات بیش از حد می تواند به تولید داخلی آسیب برساند.

وعده واقعی شعار اصلی و عملی دولت مردم خواهد بود
کاندیدای سیزدهم ریاست جمهوری گفت: “متأسفانه ، مردم از عدم صداقت شکایت دارند و یکی از مهمترین کارها مسئله وعده های واقعی است ، وعده های ما باید درست باشد.”
مسلمانان حجت الاسلام و سید ابراهیم رئیسی افزودند: “امروز از واکنش مردم می توان دریافت که آنها ناامید شده و از عدم صداقت شکایت می کنند. صداقت بسیار مهم است و امروز برای ما مسئله مهمی خواهد بود و به خواست خدا ، یکی از ویژگی های دولت ما این است که صداقت “
وی گفت: “صدای ما و فریاد ما باید صدای مردم باشد تا مردم را به ما نزدیك كند. سرمایه اجتماعی كه امروز می بینیم در بخشهای مختلف آسیب دیده است. این سرمایه عظیم برای دولت بسیار ارزشمند است و اگر این سرمایه باشد اجتماعی نیست ، دولت کارهای خود را انجام خواهد داد. “این بسیار دشوار است.
رئیسی افزود: “مردم باید در زندگی خود عدالت را احساس کنند و باید بدانند که عدالت اتفاق افتاده است. من به همکارانم در دادگستری می گویم که ما عدالت و احساس عدالت داریم و عدالت وظیفه ماست ، اما مردم باید عدالت را احساس کنند “
کاندیدای سیزدهم ریاست جمهوری گفت که 5 ژوئن روزی است که مردم کشور باید امام بزرگوار را بشناسند ، خط امام را بشناسند و بدانند که خط امام دارای چه ویژگی هایی است.
آقای رئیسی افزود: “امروز دولت باید به همسویی امور خود با خط امام ، خط مشی امام ، اخلاق امام و رفتار سیاسی امام نزدیک شود و مردم انتظار دارند که مدیران در خط مقدم اخلاق و عدالت قرار بگیرند و عقلانیت را در نظر بگیرند. برای حل مشکلات و نگرانی های مردم. “
وی گفت: ما NGO های زیادی داریم که خود به خود و به شدت خدمات زیادی را به مردم ارائه می دهند اما دولت در خط مقدم خدمت به مردم است ، مردم انتظار صداقت از دولت را دارند و آنها می خواهند دولت صادق باشد با مردم “صحبت کنید.
آقای رئیسی افزود: “این دعا در رابطه با مردم و مردم صادقانه بود و مردم از آن لذت می بردند ، و این نکته ای است که هنوز مردم را نگران می کند ، مردم می گویند ؛ چرا آنها صادقانه با ما صحبت نمی کنند و ما نمی خواهیم” مسائل و تصمیمات را نمی دانیم و ناگهان با کارهایی که انجام شده روبرو می شویم؟
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز در کشور ما تولید ، توزیع ، قیمت گذاری ، فروش و کشاورزی قابل پیش بینی نیست و آنچه دولت باید انجام دهد تا همه چیز قابل پیش بینی باشد.
آقای رئیسی افزود: مردم باید بدانند كه دولت از كار آنها حمایت می كند تا بتوانند امور را پیش بینی كنند.

دکمه بازگشت به بالا