ورزش

آبی‌ها از قهرمانی دورتر شدند/ رکورد شکست ناپذیری منصوریان در آلومینیوم حفظ شد

دیدار استقلال و آلومینیوم اراک در هفته بیست و پنجم لیگ برتر بدون گل به پایان رسید.

به گزارش رویداد برتر ، در هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر دو تیم استقلال و آلومینیوم اراک به مصاف هم رفتند که در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با این نتیجه ، استقلال با 44 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ باقی ماند و امیدهای تیم ناکام ماند. آلومینیوم اراک نیز با 37 امتیاز به طور موقت به رده چهارم جدول صعود کرد.

نیمه اول

در ابتدا بازی بیشتر در میانه میدان بود و دو تیم سعی می کردند به دروازه یکدیگر نزدیک شوند. شاگردان منصوریان در دقیقه 5 و پس از فرار حامد پاکدل فرصت خوبی برای گشودن دروازه آبی ها داشتند اما واکنش سید حسین حسینی مانع از گلزنی آلومینیوم شد.

تیم آلومینیوم فشار بیشتری به خط هافبک استقلال وارد کرد ، اما دفاع از آبی ها باعث شد بازی بدون گل شود.

آبی ها پس از فشار حریف سعی کردند به دروازه حریف نزدیک شوند اما حمله نیم و نیم شاگردان مجیدی نتوانست استقلال را به گل اول برساند.

پس از وقفه دقیقه سوم در دقیقه 30 ، آبی ها در دقیقه 32 شوت خوبی داشتند اما ضربه مهدی قائدی با واکنش دروازه بان آلومینیوم همراه شد و به تیر دروازه برخورد کرد.

در دقایق پایانی سرخپوشان اراک سعی کردند به محوطه جریمه استقلال نزدیک شوند اما حملات این تیم بی نتیجه بود و در پایان نیمه اول بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم

در ابتدای نیمه اول و دقیقه 46 سیاوش یزدانی موقعیت خوبی برای ضربه کرنر داشت اما این بازیکن نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

سپس در دقیقه 52 ، معین عباسیان فرصت خوبی داشت تا با یک ضربه دروازه استقلال را تهدید کند اما واکنش خوب سید حسین حسینی بازی را بدون گل ادامه داد.

بر اثر اشتباه مدافع چپ در دقیقهی 63 بازی ، Seyed حسین Hosini فرصت پیدا میکنه که به محوطه جریمه نفوذ کنه ، او با یک گل دیگه توپ رو از دروازه بان تیم میزبان جمع کنه و یک گل دیگه برای تیم مهمان به ثمر برسونه.

آلومینیوم بعد از این موقعیت فرصت دیگری برای گلزنی ایجاد کرد اما واکنشهای حسینی باز هم مانع از گلزنی سفید پوشان اراکی شد.

در دقیقه 67 ، محمد نادری یک موقعیت خارقالعاده برای پاسخ دادن داشت اما ضربه او بی خطر به تور دروازه دروازه حریف فرو رفت. .

بعد از سه دقیقه وقفه در دقیقه 75 ، دو تیم تلاش زیادی کردند تا به دروازه یکدیگر نزدیک شوند اما حملات ناتمام دو تیم نتوانست روند بازی را تغییر دهد. شاگردان مجیدی تا آخرین لحظه فشار زیادی به حریف وارد کردند اما تلاش آبی ها بی نتیجه بود.

در پایان ، تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل پیروزی بی نتیجه بود ، بنابراین بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و علیرضا منصوریان موقعیت بدون شکست خود را در تیم آلومینیوم حفظ کرد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی ، عارف غلامی ، محمد حسین مرادمند (73 دقیقه – متین کریم زاده) ، سیاوش یزدانی ، محمد نادری ، محمد دانشگر (45 دقیقه – سید احمد موسوی) ، مهدی مهدی پور (46 دقیقه – فرشود رزمیدی) ، ارسلان مطهری (73 دقیقه) – آرمان رمضانی)

ترکیب آلومینیوم اراک: ‌ حسین پورحمیدی ، رامتین سلیمان زاده ، امیر محمد هوشمند ، شاهین توکلی ، اسماعیل شریفات (77 دقیقه – جهانبخش طاهر) ، پوریا آریاکیا ، محمد ایران پوریان (69 دقیقه – مصطفی احمدی) ، سید مهدی حسینی ، معین عباسیان ، هام

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا