ورزش

مطهری: جرم گل‌محمدی پرسپولیسی بودن است‌

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر ، حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی با مشایین سازى اظهار داشت: قبل از هر چیز درگذشت اهالی فوتبال و سینما ، حمیدرضا صدر را تسلیت می گویم. شگفت آور بود و ما همیشه از تعابیر وی لذت می بردیم. در مورد بازی ماشین سازی باید بگویم که مهمترین مسابقه فصل باقی مانده ماست. دلایل زیادی برای این مکالمه وجود دارد که فعلاً نمی توانم بگویم.

وی ادامه داد: باید بسیار باهوش باشیم. ما می دانیم که طراحی و استراتژی ماشین دفاعی تیم خوب انتقال توپ از دفاع به خط حمله است. ما باید این تیم را در انتقال به حمله به خوبی مدیریت کنیم ، فوتبال و طراحی حمله حریف را دیکته کنیم و از فرصت های خود استفاده کنیم.

مربی تیم پرسپولیس اظهار داشت: مهندسی مکانیک تیم بسیار خوبی است ، ریشه دار و یکی از قدیمی ترین تیم های تبریز است. حیف است که این تیم ریشه دار به لیگ برتر برگردانده شده است ، اما من می بینم که خدا را شکر مشکلات مالی آنها حل شده است. انتظار داشتم مسئولان او هرچه سریعتر به وضعیت مهندسی مکانیک رسیدگی کنند تا تیم در رده پایین قرار نگیرد.

مطهری افزود: امیدوارم فردا بازی خوب و بیننده پسندی برگزار شود. بیایید همان فوتبال قابل احترام و آینده نگر را ببینیم که پرسپولیس همیشه بازی می کند تا تماشاگران بتوانند از فوتبال هر دو تیم لذت ببرند. پرسپولیس نشان داده است که یک تیم رزمی است و فرزندان ما نشان داده اند که آنها مبارزان واقعی پرسپولیس هستند و تا آخرین لحظه در حال کار هستند. رده بندی ما در بالای جدول است و چیزی بیش از این نبود که بازیکنان ما صادقانه و با تعهد وظیفه خود را انجام دهند. امیدوارم فردا مثل همیشه سعی کنند موفق شوند و با افتخار به تهران برگردند.

وی درباره مصدومین و محرومان پرسپولیس برای دیدار با ماشین سازی گفت: ما برای این مسابقه عالی نیستیم و سایر بچه ها تازه و آماده هستند. از این نظر مشکلی نداریم. اخراجی های ما فقط یحیی گل محمدی هستند و فکر می کنم گناه اصلی او سرمربی پرسپولیس است. من همیشه انتظار دارم آرای کمیته محترم انضباطی عادلانه و برابر باشد و به فوتبال کمک کند ، فوتبال را متوقف نکند یا به تیمی ضربه نرساند.

258 41

دکمه بازگشت به بالا