اقتصادی

بررسی برنامه های وزرای نیرو و گردشگری در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها

کمیته امور داخلی کشور و سخنگوی شورا در جلسه صبح امروز این کمیته از بررسی برنامه های وزیران پیشنهادی در زمینه انرژی ، میراث فرهنگی و گردشگری خبر داد.

روح الله نجابت در گفت وگو با رویداد برتر ، ضمن ارائه جلسه صبح کمیته و شوراهای امور داخلی ، اظهار کرد: در این جلسه وزیر پیشنهادی نیرو و وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی حضور داشتند. با توجه به برنامه های آقای محرابیان ، باید گفت که چالش اصلی وی در زمینه برق ، احداث نیروگاه متناسب با افزایش مصرف برق در سالهای اخیر نیست و وی قول ساخت چهار نیروگاه را داده است. سال ها.

وی در ادامه اظهار داشت: وی همچنین موضوع رمزنگاری ارز معدنچیان را که هزاران مگاوات برق را هدر می دهد ، در نظر گرفت و راه حل را قانونی شدن استخراج ارزهای رمزنگاری شده دانست. وعده روشن وی در زمینه آب این بود که تامین آب آشامیدنی روستاها پس از چهار سال از 75 درصد به 90 درصد افزایش می یابد. علاوه بر این ، شهرهای دارای تنش آب پس از 4 سال به صفر درصد می رسند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نکته قابل توجه برنامه های وی و پیشنهادهای وزیران کشور ، کشاورزی و گردشگری این بود که مجمع عمومی را جدی گرفته و به نظرات و نظرات آنها توجه کردند. نمایندگان همه این بزرگواران بر این س emphasizedال تأکید کردند. وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری ابتدا عنوان برنامه های خود را توضیح داد و سپس اولویت های این حوزه را با تعدد کاستی های سال های گذشته توضیح داد.

وی در ادامه تاکید کرد که اساساً حوزه میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی حوزه ای است که می تواند کشور را به پیش ببرد. در پی ارائه طرح پیشنهادی وزیران ، نمایندگان نظرات خود را به روشنی و صریح بیان کردند و خواستار وعده های دقیق و قابل اندازه گیری شدند. وی در پاسخ ، مطالب خود را برای تغییر در زمینه گردشگری ارائه کرد. محور برنامه های وی این بود که وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی بهشتی برای فعالانی باشد که در این زمینه فعالیت می کنند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا