خبرهای کلی

دشمن اغتشاشات و فتنه‌های زیادی علیه نظام طراحی کرده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، عظیم ابراهیم پور یکشنبه شب در دیدار نخبگان اردوگاه شهید باهنر و فعالان حوزه تبلیغات با حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: نعمت های زیادی نصیبش خواهد شد. و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه در طول جنگ ، عملیات فرایندی نیز سازماندهی می شد ، اظهار داشت: اگر کیفیت ایجاد شده توسط چنین گروه هایی عملیات را مشخص نکند و همه متحد باشند ، انسجام ایجاد نمی شود و کار به خوبی پیش نمی رود.

عملیات سازماندهی شده است

فرمانده قرارگاه پیشرفت و توسعه سپاه گفت: “در هشت سال دفاع مقدس عملیات خیبر به پایان می رسد و بچه ها به خانه می روند تا عملیات بعدی یعنی بدر ، والفجر 8 و کربلای 5 انجام شود. بنابراین عملیات سازماندهی شده است. “

وی خاطرنشان کرد: سالها در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به همراه حسین جکت در قرارگاه خاتم سراسر کشور ، وقتی عملیات خوبی تعریف شد ، سازماندهی خوبی نیز صورت گرفت.

یک جریان انقلابی در سازمان تبلیغات اسلامی جمع شد

ابراهیم پور گفت: یک جریان انقلابی در سراسر کشور در سازمان تبلیغات اسلامی برای درک عملکرد انقلاب اسلامی جمع آوری شده است و این را می توان در رده رهبران عمومی و شهرداران مشاهده کرد.

وی بیان کرد: این نسل که در سازمان تبلیغات اسلامی جایگزین حجت الاسلام قمی و تیمش شده است امید را در عرصه فرهنگی زنده کرده است.

فرمانده قرارگاه پیشرفت و توسعه سپاه با اشاره به اینکه ممکن است حاشیه ها ، حرف ها و حدیث هایی در بین فعالان فرهنگی وجود داشته باشد ، گفت: این حواشی باید کنار گذاشته شود زیرا آشفتگی ، عصیان و برنامه های زیادی علیه نظام برنامه ریزی شده است. اگر انسجامی بین ما وجود نداشته باشد ، سیستم آسیب می بیند.

دکمه بازگشت به بالا