ورزش

مجیدی: داربی نقل و انتقالات را بردیم/ قاسمی‌نژاد بازیکن بزرگ و تاثیرگذاری است

دستیار مدیر استقلال می گوید وقتی فهمیدند امین قاسمی نژاد اخطاریه فسخ را از باشگاه پدیده دریافت کرده است ، مذاکرات با وی آغاز شد.

به گزارش رویداد برتر ، فرزاد مجیدی ، دستیار سرمربی استقلال در مورد فعالیت های این باشگاه در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: انتقال قاسمی نژاد انتقالی بود که باید در نیم فصل اول انجام می شد ، اما ما به عقب نگاه نمی کنیم. . ” آقای قاسمی نژاد بازیکن بزرگ و تاثیرگذاری است و هر تیم و مربی این بازیکن را می خواهد. او عاشق استقلال و این پیراهن است. دیروز که مطلع شدیم قاسمی نژاد کارت فسخ قرارداد دارد ، شبانه روز تلاش کردیم تا او را مستقل کنیم. امین نیز می خواست مستقل باشد. بگذارید طرفداران بدانند که ما برای برآوردن خواسته های آنها اینجا هستیم.

فرهاد مجیدی در اولین تمرین فصل جدید استقلال اظهار داشت که امین قاسمی نژاد در لیست او نیست و این بازیکن امروز (پنجشنبه) در پاسخ به این سوال سوء تفاهمی بین او و فرهاد مجیدی فاش کرد. معاون سرمربی استقلال درباره این سوء تفاهم توضیح داد: تمرین من هدایت تیم است. هرجا که منافع تیمم در خطر باشد ، وارد می شوم. بر سر نقل و انتقالات جنگی درگرفت و ما دربی را بردیم.

وی ادامه داد: “من باید از کادر تشکر کنم و ما بعد از بازی فولاد همه مسابقات را تماشا کردیم.” ما برای هر بازیکنی که جذب کردیم برنامه داشتیم و امیدوارم بتوانیم نیازهای هواداران را برطرف کنیم.

مجیدی در ادامه درباره ماندن ریگی و اسماعیلی در استقلال ادامه داد: بیایید در مورد بازیکنانی که قرارداد آنها امضا شده و همه بازیکنانی که تصمیم گرفته اند صحبت کنیم.

قائم مقام استقلال در پاسخ به این سوال که آیا انتقال باشگاه ادامه دارد؟ وی اظهار داشت: ما در مورد لیست آقای مجیدی بحث می کنیم. انتقال قاسمی نژاد کار خوبی بود.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا