خبرهای کلی

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان بازداشت شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، محمد محسنی اژیه وی اظهار کرد: تعدادی گزارش از ارائه مبالغ غیرمعمول برای خدمات ارائه شده به سازمان آرامستان گزارش شده است های پس از مستندسازی و صدور دستورات دادگاه ، شهرداری اصفهان و اداره اطلاعات عمومی استان تحقیقات کامل و جامعی را انجام دادند.

وی افزود: به دلایل خوب و بر اساس گزارش های رسمی افسران و برای پیشگیری امحاء شواهد و ادامه جنایات ، دستور بازداشت مدیرعامل سازمان هرمیتاژ شهرداری اصفهان صادر شد.

معاون دادستان اصفهان اظهار داشت: دریافت وجوه برخلاف قوانین و بدون مدارک قانونی ، هدر اتهامات موجود در این پرونده شامل حقوق دولت و نهادهای عمومی ، اختلاس و تحصیل اموال از طریق غیرقانونی و دخالت در معاملات با شهرداری است.

در این رابطه ، وی متهم را به خرید قبور برای خود و اعضای خانواده اش در ماه های پایانی دوره کشاورزی متهم کرد. اش وی خاطرنشان کرد: این اقدام به گونه ای اجرا شده است که عوارض و هزینه مشارکت از سایر مشتریان دریافت نشده است و متهم از این امر ناراضی است و در این زمینه مزایایی که از نظر قانونی باید فقط برای مراجعان موسسات حمایتی اعمال شود درو کنید

محسنی اژیه وی افزود که در پایان دوره مدیریت مدیران ، قوه قضائیه تخلفات و جنایات احتمالی رهبران و طبق دستور دادستان استان و تشکیل پرونده های جنایی تحت عنوان قانون بررسی نکرد. اجرای اصل 49 قانون اساسی اموال غیرقانونی مقامات متخلف سالها در دستور کار دادستانی عمومی اصفهان بوده است.

سرانجام ، معاون دادستان پیشگیری از وقوع جرم و حقوق عمومی در دادستان اصفهان از عموم مردم خواست تا گزارش های مربوط به فساد و جرم را از طریق سیستم ارائه دهند. سجام قوه قضائیه باید روند را به صورت آنلاین گزارش و نظارت کند.

دکمه بازگشت به بالا