خبرهای کلی

مراسم شام غریبان شهدای دشت کربلا در استان بوشهر برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مراسم و برنامه های مختلف آسورا در استان بوشهر برگزار شد و پایان برنامه های عاشورایی حسینی شام غریبان شهدای دشت کربلا بود.

امسال به دلیل شرایط مزمن و برای جلوگیری از شیوع بیماری ، مراسم و تجمعات حسینی طبق پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی در مکان های مختلف برگزار شد.

شام غریبان سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) با رعایت نکات بهداشتی در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار شد.

شام غریبه ای در باغ شهدای بهشت ​​صادق (ع) بوشهر به همراه روزه داری برای توصیف شهادت امام حسین (ع) و دیگر اسرای دشت کربلا و اسیران عاشورا برگزار شد.

عزاداران حسینی به یاد شهدای دشت کربلا و اسرای نهضت عاشورا شمع روشن کردند و عزاداری کردند.

نوحه های این مراسم یادآور تبعید خانواده امام حسین (ع) ، اسرا و کودکان نجات یافته از حادثه کربلا است که در تاریکی شب در صحرای عاشورای کربلا زندگی می کنند.

رئیس شورای هیئت های مذهبی شهر بوشهر در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: از ابتدای محرم ، هیئت های مذهبی بوشهر در مکان های مختلف برنامه هایی را برگزار می کردند.

سید ناصر فاطمی افزود: مراسم عزاداری و عزاداری سالار شهیدان و یاران وفادارشان در بوشهر با تایید مرکز ملی مبارزه با تاج و تشدید محدودیت ها برگزار شد.

وی افزود: شام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و بیگانگان شهدای کربلا با حضور عاشقان و ارادتمندان اهل بیت (ع) در غربت شهدا و اسرای عاشورا برگزار شد. جنبش.

دکمه بازگشت به بالا