ورزش

کرونا سومین بازی روز اول را لغو کرد/«فرناندز» تماشاچی بازیها – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، صبح امروز شنبه 14 مرداد اولین روز از سی و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور در خانه هندبال سردار شهید قاسم سلیمانی آغاز شد. در اولین بازی امروز تیم های سپاهان نوین و شهید شاملی کازرون به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم شهید شاملی کازرون با نتیجه 25 بر 20 به پیروزی رسید. در دومین بازی امروز ، ذوب آهن اصفهان با نتیجه 29 بر 24 نجایی قم را شکست داد.

“فرناندز” سرمربی اسپانیایی تیم هندبال مردان کشورمان که صبح امروز وارد تهران شد ، دو دیدار ابتدایی لیگ را نیز تماشا کرد. وی پس از برگزاری مسابقات این هفته ، اسامی دعوت شدگان به تیم ملی را اعلام خواهد کرد. تیم هندبال مردان کشورمان خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند. این جلسات اواخر امسال در ایران برگزار می شود.

سومین بازی امروز بین ستاره های دشتستان و نفت و گاز گچساران در ساعت 17 برگزار نشده است زیرا در زمان توافق شده پاسخی به تست تاج ستاره های دشتستان دریافت نشده است و کمیته مسابقات در روزهای آینده در مورد این مسابقه تصمیم گیری می کند.

بر اساس اعلام کمیته مسابقات تیم ستارگان دشتستان ، طبق برنامه اعلام شده برای تیم ها ؛ دیروز (جمعه ، 13 اوت) او باید برای آزمایش تاج به محل آزمایش می رسید. از آنجا که تیم امروز (شنبه ، 23 آگوست) ساعت 8:30 صبح می رسد ، آزمون تاج تیم نسبت به سایر تیم ها استخدام شده است ، و تا ساعت 17:30 امروز ، پاسخ تست تاج تیم ستارگان دشتستان توسط ورزش اعلام نشد انجمن پزشکی. آزمایشگاه. از پایبندی شدید به اجرای پروتکل های بهداشتی جلوگیری شد.

فردا و با ادامه مسابقات لیگ برتر هندبال مردان ، شاهد دو دیدار در سالن تهران خواهیم بود.

برنامه یکشنبه ، 15 اوت 1400
13: زغال سنگ طبس – تندر دفاعی آمل
ساعت 16:00 نفت و گاز گچساران – ذوب آهن سپاهان اصفهان

دکمه بازگشت به بالا