اقتصادی

گرانی سیمان، کارگران ساختمانی را بیکار کرد!

گران قیمت سیمان کارگران ساختمانی!

نایب رئیس شورای عالی اتحادیه های صنفی ساختمانی قطع برق و معدنچیان هیچ ارتباطی با افزایش قیمت سیمان و دیگر مصالح ساختمانی ندارد و افزود که قیمت بالای سیمان بسیاری از کارگران ساختمان را بیکار کرده و پروژه ها را متوقف کرده است.

هادی ساداتی در گفت وگو با رویداد برتر ، اظهار داشت: متأسفانه افزایش قیمت سیمان به طور موقت کارگران ساختمان را مختل کرده و پروژه ها را متوقف کرده است ؛ بسیاری از کارگران ساختمانی هنوز بیکار هستند و افزایش مصالح ساختمانی از جمله سیمان بر عملکرد آنها تأثیر گذاشته است.
وی گفت هیچ کس مایل به پیگیری افزایش قیمت مصالح ساختمانی نیست و ما در نظارت بر موسسات و ابزارهای نظارتی با ضعف هایی روبرو هستیم. تعیین شد ، اما امسال به ازای هر بسته به 85000 تومان رسید و در نهایت قیمت آن به 90000 تومان و حتی 150 هزار تومان افزایش یافت و بازار را مختل کرد.
ساداتی در مورد تاثیر قطعی برق بر کارخانه های سیمان می گوید: “معدنچیان و قطع برق هیچ ارتباطی با این موضوع ندارند. چگونه ممکن است همه کارخانه ها همزمان با تولید سیمان مشکل داشته باشند ، حتی اگر در مواردی برق قطع شود. ؟ ” بنابراین ، من این واقعیت را قبول ندارم که معدنچیان عامل افزایش قیمت سیمان شده اند و معتقدم که برخی از شرکت های سیمانی برای افزایش قیمت و به هم ریختن بازار در حال لابی و تعطیلی هستند.
وی ادامه داد: متأسفانه وقتی قیمت مصالح ساختمانی به ویژه سیمان گران می شود ، هیچ کس در مورد دلیل افزایش قیمت اعتراض نمی کند و صحبت نمی کند و نظارت نمی کند که چرا قیمت مصالح نامعقول در حال افزایش است و نهادهای نظارتی فاقد آن هستند. نامگذاری شود. »حتی بازرسی عالی شورای شما نیز تسلیم این روند می شود.

نایب رئیس کنفدراسیون عالی انجمن های ساختمانی با بیان اینکه افزایش قیمت مصالح ساختمانی بر ساختمان و کار کارگران ساختمانی تأثیر ناخواسته می گذارد ، افزود: در حال حاضر شرایط نامساعد است و با توزیع سیمان مشکل داریم. به به ما به مصالح و سیمان دسترسی نداریم تا به کارگران ساختمانی اجازه کار بدهد و پروژه های ساختمانی تحت تأثیر این وضعیت قرار می گیرد.
وی گفت: “موادی مانند سیمان ، فولاد و فولاد تقویت کننده به گونه ای ذخیره نمی شوند که بتوان آنها را از قبل ذخیره کرد و نیاز به تهیه گام به گام دارد زیرا پروژه های ساختمانی امکان خرید و تحویل متناوب را ندارند ، بنابراین همچنین پروژه هایی را که فقط می خواهند شروع کنند و تعداد زیادی از کارگران ساختمانی را اخراج کنند متوقف می کند.
پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا