اقتصادی

۱۲ خدمت صندوق نوآوری برای حفظ مالکیت فکری دانش‌بنیان‌ها/ حمایت از ثبت حق به نژادی

صندوق نوآوری و رفاه با هدف ارائه 12 خدمت ، از مالکیت معنوی شرکت های دانش بنیان حمایت می کند. جلوگیری از واردات انواع جدید گیاهان توسط پرورش دهندگان به مدت 18 سال حفظ می شود.

به گزارش رویداد برتر الهه بازار افشار ، کارشناس مالکیت معنوی صندوق نوآوری و رفاه ، در این نشست گفت که اصول صندوق نوآوری و رفاه در زمینه مالکیت معنوی را که امروز به صورت آنلاین برگزار شد ، ارائه می دهد:

نیاز به ارزیابی دارد
جستجوی دانش قبلی
تجزیه و تحلیل ثبت اختراع
تجزیه و تحلیل نقض حق ثبت
تنظیم قرارداد
مشاوره و ثبت علائم تجاری در خارج از کشور
برای PCT موقت در ایالات متحده درخواست دهید
مشاوره و ثبت اختراع در خارج از کشور
مشاوره و ثبت اختراعات در داخل
مشاوره و ثبت طرح صنعتی در کشور
مشاوره و ثبت طرح صنعتی در خارج از کشور
ثبت حقوق نژادی

وی مهمترین گام در مدیریت مالکیت معنوی را نیازسنجی یا ممیزی مالکیت معنوی دانست و گفت: “این امر به شناسایی دارایی معنوی شرکت ها ، اولویت حفاظت از مالکیت معنوی شرکت ها و انتخاب بهترین راه حل برای حفاظت از مالکیت معنوی شرکت ها کمک می کند. و یک صندوق رفاه 90 درصد هزینه های نیازسنجی خود را تا 5 میلیون تومان به شرکت ها اهدا می کند.

بازار افشان با اشاره به سرویس “تجزیه و تحلیل ثبت اختراع” توضیح داد: “هدف از این سرویس یافتن خوراک تحقیقاتی مراکز نوآوری و تحقیق و توسعه ، جلوگیری از تکرار تحقیقات و اتلاف سرمایه و ارائه راه حل های موجود برای مشکلات تکنولوژیکی است. و شناسایی فناوری های کلیدی “و این یک رقیب است ، بر این اساس ، صندوق 75 درصد هزینه فرایند تجزیه و تحلیل ثبت اختراع را حداکثر تا 20 میلیون تومان تأمین می کند.

کارشناس مالکیت معنوی صندوق نوآوری و رفاه ادامه داد: با تجزیه و تحلیل نقض حق ثبت اختراع ، شرکت های دارای محصولات مهندسی معکوس ، ضمن شرکت در نمایشگاه های خارجی ، از پرداخت خسارت جدی برای نقض مالکیت معنوی جلوگیری می کنند.

به گفته وی ، صندوق نوآوری و رفاه 75 درصد هزینه تجزیه و تحلیل نقض حق اختراع را تا سقف 7 میلیون تومان به صورت رایگان تأمین می کند.

بازار افشان افزود: علاوه بر این ، این صندوق 75 درصد هزینه پیش نویس قرارداد را به 8 میلیون تومان پرداخت می کند. این قرارداد شامل “مجوز انحصاری یا غیر انحصاری” ، “حق رای” ، “محرمانه” ، “فروش” است. ” و “همکاری تحقیقاتی توسعه”.

به گفته وی ، 90 درصد از صندوق نوآوری تحت سرویس “جستجوی دانش پیشرفته” پرداخت می کند ، که این امر توانایی محافظت از حق ثبت اختراع و تعیین دامنه مطالبات بدون نقض حق ثبت اختراع دیگران را افزایش می دهد که تا 5 میلیون تومان است.

کارشناس مالکیت فکری صندوق نوآوری و رفاه ادامه داد: “ثبت اختراع” یکی دیگر از خدمات این صندوق است که هزینه ثبت اختراعات داخلی را 85 درصد به 9 میلیون تومان و ثبت اختراعات سایر کشورها را به 90 درصد هزینه افزایش می دهد. 200 میلیون تومان.پشتیبانی به صورت رایگان به شرکت ها داده می شود. علاوه بر این ، 90 درصد هزینه های ثبت اختراع در ایالات متحده باید تا 150 میلیون تومان پرداخت شود.

وی با بیان اینکه 85 درصد از ثبت درخواستهای PCT یا ثبت موقت ایالات متحده ، تا 70 میلیون تومان ، توسط صندوقها در اختیار شرکتها قرار می گیرد ، خاطرنشان کرد: 85 درصد از درخواستهای علامت تجاری داخلی تا 4 میلیون تومان و 85 درصد از درخواست علامت تجاری است. هزینه -در خارج از کشور اتفاق می افتد. ، تا سقف 100 میلیون تومان تعلق می گیرد.

بازار افشان 85 درصد هزینه ثبت پروژه صنعتی در کشور را تا 5 میلیون تومان عنوان کرد و این در حالی است که تا 85 درصد هزینه ثبت پروژه صنعتی در خارج از کشور تا 45 میلیون تومان به شرکت ها پرداخت می شود. خدمات صندوق با یک سرویس جدید “ثبت نژادی” تکمیل شد که بر اساس آن 85 درصد هزینه های آن تا 20 میلیون تومان پرداخت می شود.

وی ثبت و معرفی انواع جدید گیاهان ، حمایت از حقوق مالکیت معنوی برای پرورش دهندگان و حق انحصاری تولید ، تکثیر ، فروش و واردات انواع گیاهی جدید به مدت 18 سال را از مزایای ثبت بر اساس قوانین رقابت عنوان کرد.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا