رویدادها

امنیت نرم مهمتر ازامنیت سخت است/نقش بسزای ناجا به عنوان متولی تأمین نظم وامنیت درعرصه امنیت نرم

امنیت نرم مهمتر از امنیت سخت است / نقش مهم ناجا به عنوان نگهبان نظم و امنیت در امنیت نرم

وزیر کشور و جانشین فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ناجا امنیت نرم را به مراتب مهمتر از امنیت شدید دانست و گفت: از امنیت شدید خودداری کنید.

به گزارش رویداد برتر ، وزیر کشور دکتر احمد وحیدی و جانشین فرمانده نیروهای عمومی در امور ناجا در دیدار با پلیس از فرمانده انتظامی و چندین معاون پلیس برای وزارت کشور تشکر کردند. به عنوان امنیت شدید و ناجا به عنوان حافظ نظم و امنیت در جامعه ، نقش مهمی در این زمینه ایفا می کند. “

وحیدی ضمن تشکر از اقدامات خوب و دستاوردهای پلیس در ارتقای امنیت جامعه ، اظهار داشت: هنر پلیس زمانی مشهودتر می شود که شخص بیش از هر چیز برای تامین امنیت این سرزمین وسیع به امنیت نرم متکی است. و از اقدامات سختگیرانه امنیتی خودداری کنید.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: پلیس یک سازمان مبتنی بر جامعه است و یکی دیگر از وظایف مهم ناجا این است که سایر نهادها و نهادهای مربوطه را مسئول ایجاد ایمنی جامعه بدانند.
جانشین فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ناجا تصریح کرد: نتیجه عملکرد پلیس حفظ سرمایه اجتماعی است که برای افزایش اعتماد عمومی به جامعه مهم است.
در این جلسه سرتیپ حسین اشتری فرمانده ناجا ضمن تبریک دکتر وحیدی وزیر کشور و جانشین فرمانده کل نیروهای مسلح گفت:
وی افزود: کارکنان پلیس و نیروهای غیور در قلمرو وسیع کشور خدمات 24 ساعته و اصیل را به مردم مهربان ارائه می دهند تا امنیت جامعه تامین شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، فرمانده پلیس خاطرنشان کرد که وزیر کشور نقش بسیار مهمی در این زمینه دارد ، زیرا معاون فرمانده کل نیروهای مسلح در ناجا بوده است. اهمیت دارد و بخشی از اختیارات خود را واگذار کرده است.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا