ورزش

برنامه‌های اداره ورزش نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس اعلام شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، سردار سرتیپ جمشید فولادی رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس به این سازمان گفت: «هر ساله به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی برگزار می شود. در سراسر کشور در بخشهای مختلف برنامه ها از فردا صبح (چهارشنبه) آغاز می شود و مصادف با اولین روز از هفته دفاع مقدس با برگزاری همایش کوهنوردی در ارتفاع کلک چال و حضور در تپه نورالشهدا می باشد.

وی ادامه داد: همچنین فردا مسابقات تنیس روی میز برای سالمندان و پیشکسوتان برگزار می شود. همانطور که اشاره کردم ، همه برنامه های هفته دفاع مقدس ملی است و اجرای این برنامه ها باید به نهادهای مربوطه گزارش شود.

رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح افزود: روز پنجشنبه پیمانی با شهدا منعقد می شود که بر اساس آن مقامات و افراد مختلف با شرکت در مزار شهدا با آرمان های شهدای گرانقدر توافق می کنند. مسابقات دریایی در نوشهر این مسابقات به صورت آنلاین است و در پایان مسابقه ، فیلم مربوطه به سازمان جهانی ارسال می شود تا در نهایت بهترین کشور را به نمایش بگذارد. این رویداد باید به صورت حضوری باشد ، اما به دلیل محدودیت های عروق کرونا ویروس ، آنلاین خواهد بود.

امیر فولادی تصریح کرد: مسابقات دو و میدانی در تمام پادگان های کشور برای سربازان عزیز ، مسابقات طناب کشی و دارت برای کودکان کارکنان ، مسابقات فضای مجازی برای خانواده ها ، تیراندازی برای کارکنان پایور ، تمرینات آمادگی جسمانی و سایر برنامه های کوهنوردی مربوط به هفته دفاع مقدس. به علاوه بر این ، برنامه صعود به یکی از بلندترین قله های هر استان باید توسط نیروهای مسلح کشور اجرا شود.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح در رژه نمادین اربعین 26 آنلاین که در شهرهای مختلف برگزار می شود شرکت خواهند کرد ، افزود: همچنین یک همایش ورزشی باستانی داریم که با مشورت فدراسیون ورزش های زورخانه ای آن را برگزار می کنیم.

در پایان ، امیر فولادی گفت: آخرین برنامه مربوط به هفته دفاع مقدس ، مراسم “شب یاد” را در گرامیداشت پیشگامان در این منطقه ، در تاریخ 7 اکتبر برگزار می کند.

دکمه بازگشت به بالا