رویدادها

بهره برداری از مراکز و امکانات جدید واکسیناسیون شهرداری تهران

مرکز مدیریت بحران تاج شهرداری تهران ایجاد شد و مقرر شد مراکز جدید واکسیناسیون شهرداری تهران در قالب 13 مرکز ثابت ، 3 مرکز خودرو و 10 مرکز سیار به بهره برداری برسد. در اولین پنجشنبه اکتبر شهردار تهران.

به گزارش رویداد برتر ، مرکز مدیریت بحران تاج شهرداری تهران با حضور علی نصیری ، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران ایجاد شد.

در این مرکز تصمیم گرفته شد که همکاری شهرداری تهران و وزارت بهداشت افزایش یابد تا واکسیناسیون شهروندان تهرانی تسریع شود ، همه امکانات جدید در شهرداری تهران ، در قالب 13 پایگاه ثابت متعلق به شهرداری تهران و 3 مرکز تزریق واکسن و واکسیناسیون 10 وسیله نقلیه برای مشتریان سیار و افراد آسیب پذیر از ساعت 8 صبح تا 8 شب فعال می شود.

بنابراین ، با استفاده و بهره برداری از این مراکز و امکانات جدید ، پیش بینی می شود ظرفیت تزریق واکسن در تهران 300000 دوز افزایش یابد ، که در کنار سایر لوازم از پیش تعیین شده از شهرداری تهران ، نقش مهمی در تسریع سرمایه، پایتخت.

به گزارش وب سایت شهر ، شهرداری تهران پیش از این 43 پایگاه برای امور مربوط به واکسیناسیون تهیه کرده و همچنین در تجهیز و آماده سازی 9 پایگاه مشارکت داشته است. در طرح جدید 13 مرکز ثابت ، 3 مرکز خودرو و 10 مرکز سیار به پایگاه های قبلی اضافه می شود.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا