خبرهای کلی

دوچرخه‌سواران قزوینی در مسیر حرم امام‌رضا (ع) – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عجیباستان همسوله عاشوری قزوین با اعلام اعزام کاروان دوچرخه سوار از کوچه امام رضا (ع) به مشهد ، گفت: این تیم متشکل از 8 نفر از پرسنل سپاه استان قزوین است که از پنجشنبه گذشته از قزوین به مشهد حرکت کرده اند. از استانهای گیلان ، مازندران ، گلستان و خراسان شمالی و در برنامه های تکمیل شده برای رسیدن به مشهد مقدس در 28 صفر.

وی گفت: طول این مسیر حدود 1200 کیلومتر است ، با توجه به اینکه پیاده روی اربعین امسال انجام نشد ، این برنامه به منظور گرامیداشت مراسم وایین ، تجدید قرارداد با شهدا و یاد شهدای مدافع است. مسیر در میانه هر استان ، برنامه خالص سازی و عطرافشانی مزار شهدا باید با هماهنگی مسئولان نهاد استان انجام شود.

رئیس سازمان فانوس دریایی استان قزوین تصریح کرد: این برنامه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و همچنین کلیه اعضای کاروان با هر دو دوز واکسیناسیون اجرا می شود. تاج پادشاهی آنها پذیرفته شدند تا ضمن حفظ سلامتی برای استانهای میزبان مشکلی ایجاد نکنند.

وی در پایان تاکید کرد که اعزام این کاروان با مشورت هیئت دوچرخه سواری استان انجام شده است و این تیم را رئیس هیئت دوچرخه سواری سپاه و بسیج که از اعضای هیئت دوچرخه سواری استان است همراهی می کند.

دکمه بازگشت به بالا