رویدادها

اجرای رزمایش پدافند غیرعامل در سطح یگان های ویژه سراسر کشور

فرمانده یگان های ویژه ناجا در سراسر کشور از اجرای رزمایش ملی پدافند غیرعامل در سطح یگان های ویژه خبر داد و تصریح کرد: پدافند غیرعامل فقط تهاجم به کشورهای دیگر و حفظ تمامیت ارضی یک سرزمین نیست، بلکه پدافند غیرعامل باید تبدیل به یک سرزمین شود. اصل اساسی و فرهنگ جامعه

به گزارش رویداد برتر سردار حسن کرمی از فرماندهان و جانشینان یگان ویژه ناجا نیز بخش عمده تهدیدات دشمن را اخلال در فعالیت های انسانی و فشار روانی بر جامعه برشمرد.

وی افزود: بهره برداری هوشمندانه از فرصت ها و رویارویی با تهدیدات دشمن در جنگ یکی از تکنیک های مهم پدافند غیرعامل است؛ بنابراین پدافند غیرعامل به دنبال آن است که دشمن را از تحمیل اراده خود بر عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، رایانه ای و روانی باز دارد. عملیات

سردار کرمی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه پدافند غیرعامل برای همیشه یک اصل خواهد بود و نه برای مدت زمان مشخص، گفت: پدافند غیرعامل یکی از اساسی ترین اصول پدافند در کشور و در برنامه ریزی و سیاست گذاری است. ” در این زمینه مستمر باشد.

به گزارش پرتال خبری پلیس، این افسر ارشد نیروی انتظامی در این رزمایش ضمن تکمیل شناخت از تمامی پرسنل فعال، خاطرنشان کرد: در زمان آرامش، درک اهمیت پدافند غیرعامل و کار وظیفه همه ماست. و این امر مختص ارتش نیست و هر سازمانی می تواند از پدافند غیرعامل برای تعیین ماموریت های محول شده برای به حداقل رساندن خسارت در مواقع بحران استفاده کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا