جامعه

طراحی طرح جامع «پدافند غیرعامل» استان تهران

به گزارش شفاف، محسن منصوری در جلسه ستاد فرماندهی پدافند غیرعامل گفت: اولویت های مهم ما در دولت رسیدگی به موضوع مهم پدافند غیرعامل است، پدافند غیرعامل حفاظت از ساختارهای مختلف اجرایی و اجتماعی کشور است.

وی ادامه داد: در راستای اجرای پدافند غیرعامل مسئولان اقداماتی را آغاز کرده اند اما این کافی نیست و نیاز به کار بیشتر در اجراست، بنابراین در جلسه قرار شد که شرکت مشاور به این موضوع رسیدگی کند. در اسرع وقت برنامه ریزی کنید

استاندار تهران گفت: برخی دستگاه ها با شکل ها و موارد خاص وقایع را به خوبی دنبال کردند، مانند شرکت گاز که به تفصیل اقدامات اجرایی در این حوزه را گزارش کرد و شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی رعایت کردند. خوب در این زمینه

منصوری سپس گفت: در حوزه فضای مجازی و اطلاع رسانی گزارش های خوبی منتشر شده و اتفاقات قابل توجهی رخ داده است اما در برخی زمینه ها ضعف داریم.

وی تاکید کرد: نکته مهم در تقویت آموزش ابزار، اولین موضوع مدیریت و سایر فعالیت های کارشناسی است که در هزاران ساعت تدریس می شود و در حال حاضر محتوای آموزشی و اثربخشی محتوای آموزشی نیز نیازمند بازنگری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ استاندار تهران ادامه داد: میزان این آموزش ها نیاز به ارزیابی و بازنگری دارد که یکی از مصوبات جلسه بود و بر اهمیت آموزش تاکید کرد چرا که بخش عمده ای از پدافند تحت پوشش پیشگیری نیست و نیاز به پیشگیری است. در دستور کار استانداری و دستگاه ها قرار گرفت.

دکمه بازگشت به بالا