رویدادها

انهدام باند اجاره کارت‌های بانکی با گردش مالی ۷۰۰ میلیاردی

رئیس پلیس فتای پایتخت از انهدام یک باند 10 نفره 700 میلیارد ریالی اجاره کارت بانکی خبر داد.

به گزارش رویداد برتر سرهنگ داوود معظمی گودرزی در این خصوص گفت: اخیرا طی مشاهدات کارشناسان پلیس فتا، تعدادی کانال و سایت بازی با هدف فریب کاربران فضای مجازی ایجاد شده است. به همین دلیل، نمایندگان معاملات مالی آنها را بررسی کردند و متوجه شدند که این وجوه در حساب های مختلفی قرار گرفته است.

معظمی گودرزی با اشاره به رایزنی با مقام قضایی و اخذ مجوزهای لازم گفت: ماموران در بررسی های انجام شده متوجه شدند گردانندگان این کانال ها و سایت ها از افراد مختلف در سراسر کشور کارت بانکی اجاره کرده و در واقع دارنده کارت بوده اند. به اشتراک گذاشته شدند.

وی با بیان اینکه 10 نفر از اعضای این باند در تحقیقات فنی پلیسی شناسایی و به صورت جداگانه دستگیر شدند، گفت: جنایت به دادسرا ارسال شد.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ این باند را یکی از بزرگ ترین باندهای اعطای وام کارت بانکی کشور عنوان کرد و گفت: کارشناسان گردش مالی این متهمان را 700 میلیارد ریال می گویند.

معظمی گودرزی افزود: شهروندان مراقب باشند به هیچ عنوان کارت اعتباری خود را در اختیار افراد غیر مستاجر قرار ندهند چرا که در این صورت جرایم ارتکابی با این کارت مشترک خواهد بود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا