ورزش

مجیدی: بازی خوبی نبود/ جان مادرتان VAR را بیاورید!

سرمربی استقلال گفت بازی آنها مقابل نساجی خوب نبود اما می توانستند پیروز شوند.

به گزارش رویداد برتر، تیم های استقلال و نساجی امشب (جمعه) در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال به تساوی بدون شکست رسیدند. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی گفت: در نیمه اول چندین موقعیت داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. نساجی بازی بسته ارائه کرد اما موقعیت هایی هم داشت. در کل، مسابقه خوبی نبود، اما اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم برنده شویم.

وی در خصوص حضور تماشاگران در این دیدار گفت: جا دارد از هواداران بابت گل نخوردن این دیدار عذرخواهی کنیم. ما برای دیدن آنها انرژی داشتیم، اما متأسفانه نتوانستیم برنده شویم.

سرمربی استقلال درباره وضعیت این تیم و انتقادات از عملکرد آبی پوشان گفت: تیم ما امروز خوب بازی نکرد. امیدوارم در بازی بعدی بهتر بازی کنیم. من با مسئولان صحبت می کنم. زندگی مادرتان، زندگی فرزندانتان را VAR بیاورید. گل سالم مطهری ما هفته گذشته اعلام نشد. امیدوارم آقای فغانی جرأت داشته باشد بابت مجازاتی که امروز اجرا نکرد عذرخواهی کند.

مجیدی ادامه داد: دقیقاً همین صحنه در تیم ملی رخ داد و یک پنالتی متولد شد. این اتفاق قبل از فغانی افتاد و او پنالتی را انجام نداد. البته این دلیل نمی شود که ما خوب بازی نکنیم. در حال حاضر کشورهای درجه سوم آسیایی نیز این فناوری را دارند. لطفا مسئولان، VAR را وارد فوتبال ما کنند.

او درباره عملکرد تهاجمی خود گفت: ما تغییر چندانی نکرده ایم. ما از غفور استفاده نکردیم چون سه روز بود که تمرین نکرده بود و سرما خورده بود. ما از دو مهاجم خود راضی هستیم، آنها خوب بازی کردند. آنها وارد فضای جدیدی شده اند و برای رسیدن به شرایط خوب خود نیاز به زمان دارند.

سرمربی استقلال در بیانیه ای درباره از دست دادن برتری گفت: اگر در بازی قبل گل سالمی داشتیم و 2-0 بود، امروز این سوال را نمی پرسیدیم. امروز هم اگر آقای فغانی دقت می کرد و پنالتی را اجرا می کرد، تیم من می برد و شما این سوال را نمی پرسیدید. البته این بهانه ای برای عملکرد بازیکنانم نیست اما اگر VAR داشتیم الان چهار امتیاز دیگر داشتیم و این سوال را نمی پرسیدیم. امیدوارم در مسابقات بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا