خبرهای کلی

راه بند دستی – سیستم کنترل تردد پارکینگ و نحوه مدیریت پارکینگ ها

راهبند های ستونی که بیشتر مواقع در اماکن با امنیت بالا و حساس استفاده میشود، و یکی از موانع مفید برای این نوع تردد ها به حساب می آید. یه اینئ دلیل که بدنه آهنی این راهبند به صورت ستونی از میله فولاد تشکیل شده است و در زمان ایجاد هر گونه برخوردی، این وسیله نقلیه است که بیشترین آسیب رو میبیند.

شرکت در زمینه طراحی و اجرا پروژه هایدرب اتوماتیک،کرکره برقی،درب پارکینگیبا حدود 10 سال سابقه و استفاده از محصولات شرکتزومر آلماندر حال فعالیت می باشد. محصولاتدرب اتوماتیک،کرکره برقی،درب پارکینگیزومر آلماناز سال 2002 در ایران نصب گردید . در مورد محصولات درب اتوماتیک،کرکره برقی،درب پارکینگی زومر آلمان این نکته قابل ذکر است که محصولاتدرب اتوماتیک،کرکره برقی،درب پارکینگیزومر آلمانتنها دستگاهی است که در خود کشور آلمان تولید می شود و هیچگونه مشابه تقلبی ندارد.

اول پیدا کردن سامانه آنلاین اینترنتی و سایت معتبر پخش کننده ی این دستگاه، و راه دوم پیدا کردن آدرس محل پخش و فروش و حضور یافتن در دفتر شرکت یا فروشگاه و انتخاب و تحویل گرفتن درب بند مورد نظر می باشد. که معمولا خریداران راه اول یعنی سفارشات غیر حضوری و تحویل پستی آن را به مراجعه ی مستقیم به محل اصلی آن ترجیح می دهند.

تولید راه بند آکاردئونی دستی و اتوماتیک توسط کادر حرفه ای فیدارآروندسپاهان عرضه پر فروش ترین سیستم های بازرسی ترددی در استان یزد باارائه دوسال گارانتی و 15 سال خدمات پس ازفروش با سازه های سنگین و نیمه سنگین با عرض استاندارد و سفارشی. راهبندها از لحاظ عملکرد به دو دسته دستی و اتوماتیک تقسیم می شوند. در مکانهای عمومی رفت و آمد اتومبیل ها به مراتب بیشتر از پارکینگ منازل و برج های مسکونی است. برای سهولت کنترل تردد در مکان های عمومی از راه بند اتوماتیک استفاده می شود.

مصنوعات سرامیکی و سفال نیز در میان گردشگران محبوب هستند و مسافران زیادی برای سوغات از این صنایع دستی می‌خرند. انواع مختلف معرق، میناکاری، زیورآلات دست ساز، قلاب دوزی و سرمه دوزی نیز از دیگر صنایع دستی پرفروش در شهرهای مختلف ایران به شمار می‌روند.

فرش‌های مناطق مختلف کشور طرفداران خود را دارند و قالی دستباف ایرانی هم‌چنان از بازار داخلی خوبی برخوردار است. از دیگر صنایع دستی پر فروش در کشور می‌توان به صنایع دستی چوبی اشاره کرد. مبلمان، سرویس خواب و بسیاری دیگر از لوازم منزل را مصنوعات چوبی تشکیل می‌دهند و هنر منبت کاری از محبوب‌ترین هنرها میان ایرانیان است.

کنترل درب پارکینگ

مزیت این تیرک نسبت به انواع مشابه آن این است که از سازههای متداول پروفیلهای آلومینیومی که در داخل کشور تولید میشوند بوده که تهیه آن برای مصرف کننده آسانتر است. سونی پردازشگر جدید زارینا درسطح Entry را برای محصولات تحت شبکه معرفی کرد. به گزارش بخش بین الملل دنیای حفاظت تصویری ، این پردازشگر یک پلت فرم کاملا جدید است…

تعمیر موتور سیکلت در محل

که مایلند زیبایی و سهولت تردد همراه با شاخص بودن ورودی ساختمان خود را همراه هم داشته باشند. درب اتوماتیک تلسکوپی رکورد سوئیس به جز حالت ۶ لت ، در طرحها و شکلهای دیگری نیز به صورتهای ۳ لنگه و ۲ لنگه نیز اجرا می شود که به آن درب اتوماتیک تلسکوپی یک طرفه گفته می شود .

فرایندی که با شکل گیری یک لایه نازک اکسیدی بر روی قطعات آلومینیوم باعث افزایش توان و مقاومت در برابر خوردگی ایجاد نماید ونمای تزئینی و تغییر بعضی از خصوصیات فیزیکی آنها می‌شود آنودایزینگ اطلاق می‌شود. مکانیزم‌های عمل بدین گونه است که جریان مستقیم الکترسیته از مایع الکترولیت مناسبی می‌گذرد که در آن آلومینیوم آنده بوده و فلز مناسب دیگری کاتد می‌باشد.

به این بنداندازهای دستی که به شکل فنر می باشد موکن فنری گفته میشود به دلیل اینکه در آن از نخ استفاده نشده است اما بر اساس کاربردهای دستگاه که شبیه به بندانداخت سنتی می باشد بندانداز فنری هم گفته می شد. این دستگاه از قطعاتی ساده تشکیل شده که فقط شامل فنر و دسته پلاستیکی است پس هیچ گونه خرابی در استفاده های طولانی مدت نخواهد داشت فقط کافیست بعد از چندبار استفاده کمی آن را تمیز کنید.

در زمان شستن فنرها بهتر است دسته آن را فشاردهید تا فنرها از هم باز شود و بهتر بتوان آن را شسته و تمیز کرد. موکن های فنری اخیرا وارد بازار شده اند و توانسته اند در مدت کوتاهی خانم ها را مجذوب خود نمایند. در بین تمام مدل های بندانداز دستی فنری و یا موکن فنری نیز باید مدل سه فنره را یکی از بهترین ها دانست. این مدل از موکن ها علاوه بر سریعتر از بین بردن موها نیز دارای دسته قیچی مانندی است که استفاده از آن را آسان میکند.

علاوه بر این، با سر زدن و پیوستن به شبکه های اجتماعی ویترین‌نت نظیر تلگرام و اینستاگرام میتوانید از تخفیف‌های ویژه در حراج‌ها با خبر شوید و یک خرید معقول و به صرفه آنلاین را تجربه کنید. راه بند های الکترونیکی به عنوان راه حلی برای مدیریت کنترل تردد و حفظ امنیت اماکنی نظیر پارکینگ ها ، عوارضی ها ، ورودی های کارخانه ها و مجتمع های بزرگ مسکونی – تجاری و … راه بند های الکترونیکی انواع مختلفی دارند که از جمله مهمترین آن ها می توان به راهبندهای بازویی ، ستونی و کفی اشاره کرد.

جایگاه های تاریخی و یا بستن ورودی مکان های عمومی به صورت فصلی، را می توان نام برد. ریل درب اتوماتیک کرو نیز می بایست به اندازه مورد نیاز دهنه نورد شود . این مدل از درب اتوماتیک حدود ۷۰ درصد عرض دهنه را بازشو خواهد داشت . از این درب ها در ورودی ساختمان ها مراکز خرید و نمایشگاه های کالا و …. در شرایط معمولی باله ها دور محور شفت دوران می کنند و انسان ها از یک طرف وارد قسمت میانی می شوند و با حرکت چرخشی درب از قسمت دیگر بیرون می روند. که به علت محدودیت در عرض، امکان تعمیر دیگر دربهای اتوماتیک وجود نداشته باشد.

فروش راهبند

از جمله تجهیزاتی که در این تونل ها نصب است سنسور های حرکتی در ورودی این تونل ها نصب میشوند که تنها در زمان عبور افراد از آن عملیات مه پاشی مواد ضد عفونی آغاز میشود که این امر مصرف مواد ضد عفونی را به شدت کاهش میدهد. پروفیل های تک و دو جداره با عایق فوم پلی یورتان عایق هوا و صدا ،قابلیت نصب تا عرض 14 متر و مساحت 80 متر مربع ، کارکرد با موتورهای گیربکسی دارای ریموت ، نوار اطمینان و سنسورهای تشخیص ماشین آلات ، جهت کارخانجات ، نیروگاه ها ،تعمیرگاه ها ،سرد خانه ها و با موتور سریع السیر برای مراکز آتش نشانی.

برای دربهای کشویی ورودی کارخانجات و مراکز صنعتی و تجاری با عرض های زیاد نیز میتوان با احتساب وزن و طول در موتورهای مخصوص صنعتی استفاده کرد. معمولا این نوع موتورها از 150 تا 5000 کیلوگرم به صورت استاندارد موجود می باشد. چنانچه جهت استفاده راحتتر ریموت مورد نیاز باشد قابلیت تنظیم آن را دارد و مانند همه درب های اتوماتیک توسط ریموت کنترل می شود.

قبل از شروع هر نکته ای در مورد انواع راهبند اتوماتیک های موجود در بازار باید به این نکته توجه کرد که عملکرد تمام راهبند ها بر اساس سیستم الکترومکانیکی یا سیستم هیدرولیکی انجام می شود. اگر به دنبال یک راهبند خودرویی خوب و قابل اعتماد هستید قطعا راهبند بتا را مد نظر داشته باشید.

راهبند بتا B-400 یکی از پرفروشترین محصولات راه بند در ایران است که تکنولوژی بکار رفته در آن بروز وکارامد است. این راهبند از یک بوم تلسکوپی بهره می برد که می توان آن را از 4 متر تا 6 متر افزایش داد و در اندازه دلخواه ثابت کرد. این مدل راهبند از سیستم الکترومکانیکی فشار فنری بهره می برد,به همین علت سرعت بالا و پایین رفت بوم بسیار قابل قول و سریع می باشد.

نصب و راه اندازی انواع راهبند آکاردئونی دستی و اتوماتیک در استان بوشهر با دوسال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش دارای سازه… راهبند های آکاردئونی دستی و اتوماتیک مناسب برای مکان های که محدودیت حفاری دارند و ظاهری منظم و شکیل دارند از دستی و اتوماتیک استفاده میشود به منظورکسب اطلاعات بیشتر با ما مدیریت فروش مجموعه در…

متصل گردد، از طرفی روی درب این کنترل باکس دگمه ( استارت، استپ) قراردارد که باز و بسته شدن درب سریع را فرمان می دهد. درب های فولداپ سریع بازشو یکی از انواع درب های صنعتی مستحکم و زیبا و منحصر بفرد ما هستند. ازدرب سریع السیر اتاق تمیزدر صنایع داروسازی، تجهیزات پزشکی، صنایع خودرویی، کامپیوتر، صنایع فضایی، صنایع غذایی، صنایع لبنی، صنایع اپتیک، ساخت دی وی دی و الکترونیک، صنایع نانو تکنولوژی و بسیاری صنایع دیگر استفاده می‌شود. کلیه حقوق این وب سایت متعلق به درب اتوماتیک آسیا در پویش می باشد.

به علت وجود، اندازه های مختلفی از این نوع از موانع ثابت، شما می توانید به دلخواه و یا متناسب با فضایی که قصد محافظت از آن را دارید، انتخابی مناسب را انجام داده و به راحتی و با بصرفه ترین هزینه ممکن تمامی اهداف امنیتی خود را که از خرید این نوع از راهبند تمایل به انجام آن را داشتید، دست یابید.

از این نوع راهبند ها برای اعمال کنترل بر روی اتوبان ها استفاده می نمایند. از موارد و محل های پر کاربرد برای این نوع از راهبند ها می توان به مدارس و یا هتل ها اشاره کرد. به دلیل ساده بودن و عدم نیاز پایه ها به ساپورت شدن (به منظور تحمل وزن در حالت ایستاده) اندازه آنها بسیار کم بوده و تنها یک استوانه خواهند بود که فضای زیادی را اشغال نمی نمایند، و همین عامل باعث می شود تا تردد و عبور و مرور برای افراد و یا عابرین پیاده ساده تر گردد.

راهبندها کار را برای کاربران و مسئولین بسیار راحت کرده است، اتومبیل ها می‌توانند به سرعت وارد محوطه شوند و از ترافیک در نقاط دسترسی و جاده اصلی جلوگیری شود، و راهبند بعد از ورود اتومبیل به سرعت بسته می‌شود تا امنیت محیط را حفظ کند. راهبندها نقش مهمی در حفظ جان عابرین پیاده نیز دارند زمانی که ترمز اتومبیل بریده شود که این یک اتفاق تصادفی است و یا از روی عمد کسی بخواهد با سرعت وارد محدوده حفاظتی که پر از تردد عابرین پیاده است، بشود، راهبند مانند سد از ورود آن اتومبیل جلوگیری می کند.

حساسیت تشخیص مانع راهبند زیاد می باشد و می بایست بوسیله پتانسیومتر Force حساسیت تشخیص مانع راهبند را کم کنید . قابل ذکر است که راهبند های بتا دارای سیستم تشخیص مانع می باشند و حساسیت آن قابل تنظیم می باشد . بعضی از راهبندها را میتوان از طریق کامپیوتر کنترل کرد و ان را بالا و پایین نمود.

برای این منظور برد کنترل راهبند شما با ید این قابلیت را داشته باشد که به ان پورت RS485 میگویند. تنظیمات راهبند معمولا به طور فابریک انجام شده است و معمولا نیازی به تنظیم مجدد نیست.در صورتی که میخواهید راهبند بصورت اتوماتیک پایین بیاید حتما از چشمی ایمنی استفاده کنید تا اسیبی به خودروها و راهبند وارد نشود. عملکرد راهبند بازویی ( راهبند میله ای ) بیشتر سمبولیک و هشدار برای راننده وسایل نقلیه میباشد.

درب شیشه ای اتوماتیک بافریم هایآلومینیومساخته می شوند.نوع به هم پیوستن فریم ها فارسی بر بوده و در دو سایز ۴ سانتیمتر و ۸ سانتیمتر قابل سفارش می باشد. این دو اندازه جهت زیبایی کار و محدودیتهای تعمیر در نظر گرفته شده است. در میان تمام دسته‌بندی‌های درب‌ها، مشهورترین نوعی که بسیار کاربرد دارد، کرکره برقی شفاف است. ویژگی سمبلیک کرکره برقی شفاف ما، ساختار تنومند آن است که به‌خاطر استفاده از فلزات پر قدرت و محکم در ساخت صفحه، اینگونه است.

درب آلومینیوم ما شامل طیف وسیعی از ویژگی های امنیتی مانند مکانیزم قفل چند نقطه ای با کیفیت بالا می باشد. به استثنای نگرانی امنیتی، مزایای دیگری نیز وجود دارد که پیشنهادات تعمیر و نگهداری ارائه می دهد، که بازده سرمایه گذاری بر روی محصول را که شما برای آن قیمت خوبی را پرداخت کرده اید، وجود دارد. بالا بودن دوام و توانایی آنها برای طولانی شدن طولانی، آنها را به عنوان یک انتخاب عالی برای برنامه های کاربردی که نیازی به نگهداری یا جایگزینی آنها ندارند، انتخاب می کند. بازرسی های منظم و قابل اعتماد برای اطمینان از این که درب اتوماتیک شما همیشه کار می کند.

سپس بوم را در کاور اتصال بوم قرار دهید و آن را به کمک پیچ ها در جای خود محکم کنید. طول بوم راهبند را اندازه بگیرید و پرکننده شیار بوم را به همان اندازه ببرید و آن را در دو جهت بوم قرار دهید. سپس پروفیل مقاوم در برابر شوک الکتریکی را اضافه کنید و باندازه طول بوم آن را ببرید. در پایان درپوش انتهایی بوم را قرار دهید و آن را با پیچ محکم کنید و در نهایت کاور اتصالات بوم به کابین را با پیچ ها محکم کنید.

برای نصب راهبندها علاوه بر رعایت کامل مقررات باید از نیروی متخصص و ماهر استفاده کرد. از اینرو ایمن ترافیک کالا، فعال در زمینه فروش اینترنتی راهبند اتوماتیک با کارشناسان مجرب آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. یکی از مهمترین مراحل بسته بندی محصولات، مرحله درب گذاری بر روی ظرف محصول است.

دستگاه های درب بند به سه صورت اتوماتیک، نیمه انوماتیک و دستی در دسترس قرار دارد. ماشین سازی شهاب صنعت انواع دستگاه درب بند پت دستی و بطری دستی را با قیمت بسیار مناسب روانه بازار نموده است که صنعت گران می توانند متناسب با حجم تولید روزانه و نوع محصول تولیدی خود، اقدام به خرید این دستگاه نمایند. تفاوت راهبند های هیدرولیکی و مکانیکی در مکانیزم باز و بسته شدن آن است .

درب شیشه ای گردان

فرق این دو نوع در میزان تردد در مدل الکترومکانیک است به این صورت که مدل ۲۴ ولت برای تردد بالا و مدل ۲۲۰ ولت برای تردد کمتر استفاده می شود. البته یکی از مزایای مدل ۲۴ ولت اتصال به سیستم برق اضطراری با هزینه پایین است که در صورت قطعی برق راهبند همچنان به کار خود ادامه دهد. راهبند ها می توانند دارای بوم تا ۶ متر باشند و قابلیت نصب چشمی و فلاشر را هم دارند، راهبند هایی پر سرعت با سرعت باز و بسته شدن بسیار کوتاه در حد ۳ ثانیه جهت سهولت در ورود و خروج .

تعمیر درب های شیشه ای

ب-در صورتی که با تنظیم فنر راهبند مشکل برطرف نشد ، خرابی از گیربکس راهبند است و نیاز به تعمیر دارد . الف-کشش بیش از حد فنر راهبند می تواند باعث کشیده شدن میله راهبند و بوجود آمدن ایراد مذکور شود . با اجرای یک نرم افزار ساده و Demo و وارد کردن شماره پورت سریال کامپیوتر به نرم افزار میتوانید کنترل راهبند را انجام دهید. در ابتدا نیاز به ایجاد یک شکاف با پهنایی حدود 40mm و عمقی بین 30mm تا 50mm به شکل یک مربع یا مستطیل، بر روی سطح زمین است. پس از آماده سازی شکاف، باید حلقه ای با استفاده از سیم مسی عایق دار ایجاد نمود.

برخی از آثار و صنایع دستی ایران در فهرست آثار جهانی به ثبت رسیده‌اند. فروشگاه‌های صنایع دستی در این شهرها نمونه‌های برجسته‌ای از آثار دستی را برای فروش به گردشگران و مسافران ارائه می‌کنند. بافته‌های داری دسته‌ای از صنایع دستی هستند که روی دار بافته می‌شوند. دارها را با به هم بستن الوارهای چوبی به‌شکل مستطیل و مربع می‌سازند و تار و پود بافت مورد نظر را روی آن سوار می‌کنند. قالی یا فرش ایرانی را مشهورترین زیرانداز در ایران می‌دانند که با انواع پشم، ابریشم، گل ابریشم یا با ترکیب نخ‌ها بافته می‌شود.

راهبند ضد انتحاری و تروریستی یا راهبند بلوکر

راه بند اتوماتیک بازویی تولید شده در مرکز تخصصی فیدار برگرفته ازگیربکس صنعتی هوشمند با دو خروجی مجزا. در نظر بگیرید در مکان هایی که کنترل عبور و مرور بسیار مهم است و تعداد ماشین ها نیز زیاد است راهبند های الکتریکی بهترین گزینه برای کنترل این اوضاع هستند زیرا از دقت و سرعت بالایی برخوردار هستند. طی سال های اخیر صنعت راهبند های الکترونیکی پیشرفت چشم گیری داشته است.

اگر بخواهیم نگاهی کوتاه بر عملکرد این راهبندها داشته باشیم، می توان گفت راهبندهای بازویی یا اهرمی به دو شکل دستی و برقی (اتوماتیک) وجود ندارد. راهبندهای دستی که در گذشته از آن ها استفاده می شد، در حال حاضر کاربردهای چندانی نداشته و راهبندهای برقی و اتوماتیک جای آن را گرفته اند.

عملکرد این راهبندها به شکلی است که یک ناظر یا نگهبان با استفاده از سیستم کنترل راهبند، آن را با فشردن یک دکمه حرکت داده و بالا و پایین می کند. وقتی اهرم پایین است، وسایل نقلیه اجازه عبور ندارند و برای عبور، شخص ناظر بایستی این اهرم را بالا ببرد.راهبند پارکینگاهرمی نسبت به بادهای شدید و برخورد وسایل نقلیه مقاومت کمی داشته و به همین خاطر در بسیاری از فضاهای امنیتی از آن استفاده نمی شود. علاوه بر این، در ورودی هایی که عرض آن زیاد است به جای استفاده از یک اهرم، از دو اهرم در کنار یکدیگر استفاده شده تا تمام فضا پوشش داده شود.

دکمه بازگشت به بالا