خبرهای کلی

اهمیت خرید ست ورزشی کامل + آنچه باید در مورد انتخاب و خرید گرمکن ورزشی مناسب بدانید

چگونه یک گرمکن ورزشی مردانه باکیفیت و مناسب خریداری کنیم؟

در فرهنگ لغت گرمکن عبارت است از: 1- وسیله ای که برای گرم کردن استفاده می شود 2- بافتنی نرم و ضخیم به صورت بلوز یا بلوز و شلوار. امروزه این معنا به انواع لباس ها از جمله لباس تیم ملی و سایر لباس های ورزشی نیز اطلاق می شود. ست گرمکن ورزشی به مجموعه ای از شلوار و ژاکت زیپ دار در جلو معروف است که در اکثر ورزش ها و ورزش هایی که در فضای باز انجام می شود استفاده می شود.

این ست ورزشی مردانه عضلات شما را بعد از تحرک و فعالیت زیاد گرم نگه می دارد تا از گرفتگی و سفتی عضلات و همچنین سردی ناگهانی بدن محافظت کند. استفاده از گرمکن های ورزشی بعد از یک فعالیت شما را دائماً تناسب اندام نگه می دارد و این فرصت را به شما می دهد که به تمرین و بازی بازگردید. به منظور نرمال نگه داشتن دمای بدن، گرمکن های ورزشی از پارچه ضد آب یا PVC ساخته شده اند.

اهمیت گرمکن ورزش

یک ست ورزشی کامل، با کیفیت و زیبا شما را به ورزش برای سلامتی تشویق می کند و ممکن است شما را به سمت یک ورزش حرفه ای سوق دهد و آینده ای متفاوت را برای شما رقم بزند، بنابراین به دنبال یک ست گرمکن و شلوار استقلال به روز، راحت و انعطاف پذیر باشید.

نکات مهم و قابل توجه در مورد خرید گرمکن ورزشی مردانه

در فرهنگ لغت گرمکن عبارت است از: 1- وسیله ای که برای گرم کردن استفاده می شود 2- بافتنی نرم و ضخیم به صورت بلوز یا بلوز و شلوار. امروزه این معنا به انواع لباس ها از جمله لباس های ورزشی نیز اطلاق می شود. گرمکن ورزشی مردانه به مجموعه ای از شلوار و ژاکت زیپ دار در جلو معروف است که در اکثر ورزش ها و ورزش هایی که در فضای باز انجام می شود استفاده می شود.

این ست ورزشی مردانه عضلات شما را بعد از تحرک و فعالیت زیاد گرم نگه می دارد تا از گرفتگی و سفتی عضلات و همچنین سردی ناگهانی بدن محافظت کند. استفاده از گرمکن های ورزشی بعد از یک فعالیت شما را دائماً تناسب اندام نگه می دارد و این فرصت را به شما می دهد که به تمرین و بازی بازگردید. به منظور نرمال نگه داشتن دمای بدن، گرمکن های ورزشی از پارچه ضد آب یا PVC ساخته شده اند.

اهمیت گرمکن ورزشی

یک ست ورزشی کامل، با کیفیت و زیبا گرمکن شما را به ورزش برای سلامتی تشویق می کند و ممکن است شما را به سمت یک ورزش حرفه ای سوق دهد و آینده ای متفاوت را برای شما رقم بزند، بنابراین به دنبال یک گرمکن به روز، راحت و انعطاف پذیر باشید.

نکات مهم و قابل توجه در مورد خرید گرمکن ورزشی مردانه

  • جنس گرمکن: فعالیت های ورزشی باعث تعریق بیش از حد و در نتیجه کم آبی بدن می شود. مواد پلی استر دمای بدن را پایین نگه می دارد و باعث می شود در حین ورزش حرکت کنید.
  • هنگام ورزش، پوست به درستی تنفس نمی کند، لباس باید با جذب عرق بدن را خنک کند و به تنفس پوست کمک کند.
  • لباس های Dri Fit که به سلول های پوست اجازه تنفس می دهد، گزینه خوبی هستند.
  • سایز گرمکن: برخی از افراد به لباس های اسپرت بزرگ علاقه دارند و برای برخی لباس های تنگ و متناسب را ترجیح می دهند. هر دو دسته لباس حداقل برای افراد غیر حرفه ای مناسب نیستند، زیرا سایز کوچک مانع حرکت و سایز بزرگ برای حرکاتی که باعث ناراحتی و فعالیت بدنی می شود. توصیه می شود از سایز مناسب بدن خود استفاده کنید.
  • هر لباسی که ظاهری اسپرت داشته باشد کاربرد ورزشی ندارد. اگر در جاده می دوید یا از تردمیل استفاده می کنید استفاده از لباس های ورزشی تنگ توصیه می شود، زیرا لباس های گشاد از حرکت یا گیرکردن در وسایل ورزشی خانگی جلوگیری می کند.
  • شستشوی گرمکن: بخشی از نگهداری هر وسیله ای با هدف دوام و طول عمر به شستشو و نظافت آن مربوط می شود، لباس های ورزشی نیز از این اصل مستثنی نیستند. برخی از گرمکن محدودیت های شستشو دارند، بهتر است یکی را انتخاب کنید که کیفیت شستشو با دست و ماشین لباسشویی را داشته باشد.
  • رنگ ها و مدل های گرمکن: فراموش نکنید که لباس های ورزشی عالی با رنگ و مدل دلخواه، انگیزه مهم و موثری برای ورزش کردن شما هستند. بنابراین، خرید گرمکن با این ویژگی ها و موارد دلخواه شما قطعا ورزش و حرکت شما را لذت بخش خواهد کرد. تاپ های اسپرت راحت تر از تاپ های آستین بلند هستند، زیرا می توانید آزادانه و بدون نگرانی حرکت کنید. اگر می‌خواهید آستین‌های بلند گرمکن بپوشید، مدلی با آستین‌های نه چندان بلند انتخاب کنید. وزن لباس بهتر است سبکتر باشد.
  • قیمت گرمکن: مولفه هایی مانند پارچه گرمکن، جیب، دوخت، کلاه یا غیر، ساده یا طرح دار و در نهایت سازنده و برند در تعیین قیمت گرمکن اسپرت مردانه موثر هستند، البته باید بر اساس علاقه و بودجه و آنچه که دارید، انتخاب کنید و بخرید.

آیا گرمکن باید گشاد باشد یا تنگ؟

سایز پیراهن تیم ملی فوتبال ایران تا حد زیادی به کشسانی پارچه بستگی دارد. اگر پارچه خاصیت ارتجاعی کمتری دارد، بهتر است گرمکن  را گشاد انتخاب کنید. اگر پارچه خیلی کشدار است، بهتر است مدلی تنگ انتخاب کنید. اگر در مکانی با زمستان های سخت زندگی می کنید، بهتر است یک گرمکن  گشاد انتخاب کنید که زیر آن می توانید یک لایه دیگر از لباس بپوشید.

چگونه گرمکن  خود را دوباره ضد آب کنم؟

معمولاً می توانید با شستن گرمکن  با دست و خشک کردن آن در خشک کن طبق دستورالعمل روی برچسب لباس، متوجه شوید که آیا گرمکن  نیاز به ضد آب شدن مجدد دارد یا خیر. بعد از انجام این کار روی گرمکن آب بریزید. اگر ماده دافع آب پارچه بازسازی نشده و آب به داخل گرمکن نفوذ کرده و آن را خیس کرده است، زمان آن رسیده است که آن را دوباره ضد آب کنید. برای انجام این کار، گرمکن  را دوباره به صورت دستی بشویید. این بار از پاک کننده / ضد آب استفاده کنید. گرمکن را طبق دستورالعمل در خشک کن خشک کنید. حالا گرمکن باید دوباره ضد آب باشد.

چگونه می توانم گرمکن ورزشی دویدن خود را تمیز کنم؟

گرمکن های مختلف دستورالعمل‌های نگهداری متفاوتی دارند، اما قانون کلی این است که باید هرگونه لکه یا نقطه ای را با یک لکه‌بر تایید شده برای استفاده روی پارچه بخاری پاک کنید. وقتی لکه ها یا نقاط سخت از بین رفت، سینک را با آب ولرم پر کنید. گرمکن  را داخل آن بریزید و یک قاشق چایخوری ماده شوینده ملایم را به آب اضافه کنید.

گرمکن  را به آرامی با دست بشویید. آن را خیلی آرام تکان دهید. (اگر در دستور شستشوی گرمکن استفاده از ماشین لباسشویی توصیه می شود، طبق دستورالعمل آن را در ماشین بیندازید.) وقتی گرمکن تمیز است، آن را آویزان کنید تا خشک شود یا مطابق برچسب راهنمای شستشوی گرمکن در خشک کن قرار دهید.

دکمه بازگشت به بالا