امکان طراحی و اجرای استانداردهای صنعتی توسط متخصصان داخلی

امکان طراحی و اجرای استانداردهای صنعتی توسط متخصصان داخلی

مهدی نکیسا در نشست با مسئولان موسسه دریانوردی شهید محلاتی بوشهر گفت: این امکان برای متخصصان داخلی وجود دارد که قوانین و استانداردهای لازم را برای این صنعت طراحی و اجرا کنند و از خلاقیت و استعداد نیروی انسانی جوان و پویا بهره ببرند. بومی سازی و توسعه صنایع دریایی.

وی افزود: با حضور دانشمندان و طراحان در کشور می توان ضوابط و استانداردهای لازم صنعت را با تطبیق با شرایط فرهنگی، اقلیمی و اقتصادی کشور طراحی و اجرا کرد. نقش الزامات چهارگانه در تحقق اقتصاد مقاومتی شامل بهره وری، ترجیح تولید بر اقتصاد واسطه ای، مصرف تولید محور و تولیدات داخلی. دانشگاهیان در حمایت و رفع نیازهای صنایع مهم خواهد بود. (بعد)

رئیس مرکز تحقیقات انرژی های نو و انرژی های تجدیدپذیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر گفت: هماهنگی بخش خصوصی و دولتی زمینه توسعه و سرمایه گذاری را فراهم می کند. اقتصاد نیاز به یک اجماع عمومی دارد و بدون هماهنگی با سایر بخش‌ها، مسیر سرمایه‌گذاری بدون شک ناهموار خواهد بود. دریاها و سواحل ظرفیت فوق العاده ای برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دارند و می توانند بسیاری از اهداف اقتصادی کشور را برآورده کنند.

نکیسا با فهرستی از مهارت های علمی، عملی و انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر و ایجاد بسترهای آماده از جمله مراکز تحقیقاتی، مراکز نوآوری، آزمایشگاه ها و دبیرخانه کنسرسیوم انرژی های نو و تجدیدپذیر دانشگاه آزاد اسلامی در استان بوشهر امکان طراحی، اجرا و تکمیل پروژه های هیدرولیک و بهینه سازی را اعلام کرده است. سیستم های مکانیکی موسسه شهید محلاتی.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا