خبرهای کلیکسب و کار برتر

تکنولوژی‌های جدید در موتورهای درب پرسرعت صنعتی

تحول و ارتقاء بازار موتور

در سال های اخیر، بازار موتور با تحول و ارتقای عظیمی مواجه شده است. این قابل درک است که جریان اصلی فعلی بازار موتور، هوشمندی و کارایی است که ویژگی‌های جدید دیجیتالی‌سازی، شبکه‌سازی و اطلاع‌رسانی را نشان می‌دهد. تحت چنین پیشینه بازاری، محصولات موتور سنتی دیگر نمی توانند نیازهای مصرف کنندگان را برآورده کنند. بنابراین، شرکت‌های موتور باید نوآوری‌های تکنولوژیکی و ارتقاء را برای انطباق با توسعه بازار انجام دهند.

در این میان، موتورهای سنکرون و موتورهای فرکانس متغیر در سال های اخیر به محصولات محبوب تبدیل شده اند. موتورهای سنکرون به طور گسترده ای در لوازم خانگی، خودرو، هوانوردی، هوافضا، حمل و نقل و سایر زمینه ها به ویژه در زمینه انرژی های نو که پتانسیل زیادی در بازار دارد، استفاده می شود. موتور فرکانس متغیر می تواند به صرفه جویی در انرژی، کاهش هزینه تولید، بهبود راندمان تولید و مزایای دیگر دست یابد، بنابراین به طور گسترده ای در تجهیزات مختلف صنعتی استفاده شده است.

نوآوری فناورانه باعث توسعه صنعت موتور می شود

توسعه صنعت موتور از حمایت از نوآوری های تکنولوژیک جدایی ناپذیر است. با پیشرفت مداوم فناوری، هزاران شرکت موتورسازی به طور مداوم در حال معرفی موارد جدید برای رفع نیازهای بازار هستند.

از نظر فناوری موتور، عملکرد، هوشمندی و کوچک‌سازی مسیرهای اصلی فعلی هستند. رواج فناوری هوشمند روند تحول و ارتقاء صنعت موتور را تسریع کرده است و سطح اتوماسیون تجهیزات موتوری مختلف بسیار بهبود یافته است. فن آوری کوچک سازی باعث می شود برخی از موتورهایی که در اصل حجیم و حمل آن دشوار بود سبک تر و قابل حمل تر شوند و برای سناریوهای تولید و مصرف مدرن مناسب تر باشند.

در عین حال، موتورهای انرژی جدید و موتورهای پرسرعت نیز مناطق داغی برای نوآوری در فناوری موتور هستند. موتورهای انرژی نو به دلیل مزایایی مانند راندمان بالا، صرفه جویی در مصرف انرژی و صدای کم، به تدریج به محصولات اصلی نسل جدید صنعت موتور تبدیل شده اند. موتورهای پرسرعت دامنه کاربرد تجهیزات موتور را گسترش داده‌اند و صنعت موتور را قادر می‌سازد تا در زمینه‌های پرسرعت، سرعت بالا و سرعت پایین با گشتاور بالا به موفقیت دست یابد.

روند صنعت: سبز و کم کربن آینده صنعت موتور است

صنعت موتور آینده به تدریج به سمت سبز و کم کربن حرکت خواهد کرد. در یک جامعه مدرن، حفاظت از محیط زیست با کربن کم به یک روند تبدیل شده است و همه کشورها تصمیمات تاریخی برای ترویج توسعه سبز و کم کربن گرفته اند.

صنعت موتور همچنین به ترویج توسعه سبز و کم کربن، کاهش مصرف انرژی، کاهش هزینه های تولید، حفاظت از محیط زیست و افزایش مزایای اقتصادی شرکت ها ادامه خواهد داد. در آینده، تجهیزات موتوری بیشتر و کارآمدتری برادرب سریع رول آپ PVC دُرنیک مطابق با استانداردهای شرکت کوپرون ایتالیا ساخته و ارائه می شود. ابعاد درب سریع رول آپ بر اساس سفارش ساخته شده و تا ابعاد 5*5 متر ساخته می شود. سرعت بازشدن این درب صنعتی تا 1 متر بر ثانیه می باشد. درب صنعتی سریع رول آپ (فست رول) معمولا در مبادی مورد استفاده قرار می گیرد که باز و بسته شدن سریع درب برای حفظ انرژی ارزشمند حرارتی مد نظر باشد.

نوآوری جدید با تکنولوژی پیشرفته VVVF درنیک برای اولین بار در خاورمیانه

مزایای درب سریع رول آپ

درب سریع صنعتی امروزه به صورت گسترده در ورودی انبارها و بخصوص در مبادی تردد لیفتراک ها مورد استفاده قرار می گیرد. مزایای استفاده از درب سریع رول آپ عبارتند از:

  1. بیشترین کاهش اتلاف انرژی (در مقایسه با دیگر درب های سریع)
  2. جلوگیری از ورود آلاینده ها و گرد و غبار به انبار
  3. تنظیم جریان روان ورود و خروج کالا از انبار
  4. جداسازی محیط انبارها با درجه حرارت های متفاوت

درب های پرسرعت در انواع مختلف با سازه های متفاوت از پرده PVC یا تیغه های آلومینیومی یا لوله های گالوانیزه ساخته می شوند.   یا  به دلیل قیمت مناسب و صرفه اقتصادی و هوابند بودن عالی یکی از رایج ترین نوع درب صنعتی سریع در انبارهای دارویی و غذایی است.

درب سریع رول آپ PVC دُرنیک

دُرنیک مطابق با استانداردهای شرکت کوپرون ایتالیا ساخته و ارائه می شود. ابعاد درب سریع رول آپ بر اساس سفارش ساخته شده و تا ابعاد 5*5 متر ساخته می شود. سرعت بازشدن این درب صنعتی تا 1 متر بر ثانیه می باشد. درب صنعتی سریع رول آپ (فست رول) معمولا در مبادی مورد استفاده قرار می گیرد که باز و بسته شدن سریع درب برای حفظ انرژی ارزشمند حرارتی مد نظر باشد.

موتور استفاده شده در درب صنعتی سریع، از برترین مدل های برتر آلمانی می باشد. همچنین مدار کنترل درب سریع ،دارای امکانات اتصال به ادوات ایمنی نظیر لوپ دتکتور مغناطیس تشخیص لیفتراک، چشم خطی دهانه درب و لبه حساس می باشد.

پرده PVC درب سریع

  1. پرده درب سریع رول آپ با وزن 900 گرم بر متر مربع دارای پوشیدگی غشائی دارای الیاف پلی استری که به روش پس تنیده تحت کشش قرار می گیرند.
  2. رویه غشاء پرده درب فست رول در طرفین توسط لایه ای از جنس PVC پوشیده می شوند تا عمر محصول 4 برابر گردد و به هیچ عنوان در برابر آفتاب پوسیده نمی شود.
  3. وجود رویه PVC بر روی غشاء باعث عملکرد یکپارچه سیستم درب صنعتی سریع می گردد و غشاء در برابر بارگذاری های مختلف عملکرد مطلوب تری خواهد داشت.
  4. پرده درب فست رول دارای مواد آنتی یو وی (Anti UV) می باشد که باعث می گردد رنگ محصول تغییر نیافته و غشاء تغییر فرم ندهد.
  5. به دلیل مواد آنتی یو وی (Anti UV) بکار رفته در پرده درب فست رول اشعه مضر آفتاب را بازتاب و به هیچ عنوان زیر غشاء گرم نمی گردد.
  6. پرده درب سریع بازشو نسوز و دارای قابلیت تحمل گرمای از منفی سی درجه سانتیگراد تا مثبت هفتاد درجه سانتیگراد می باشد.
  7. پرده درب پرسرعت به دلیل ضریب اصطحکاک پایین لایه محافظتی موجود بر روی غشاء، بار برف با سرعت بیشتری از روی غشاء فروریخته و پدید یخ زدگی و سربار برف بر روی آن اتفاق نخواهد افتاد.
  8. حفظ و نگهداری پرده درب صنعتی سریع آسان بوده و با ساده ترین وسایل قابل تمیزکردن خواهد بود.
  9. پوشش غشائی پرده در تطابق با استانداردهای کشورهای آمریکا و آلمان می باشد و گواهینامه های مربوطه را دراین زمینه اخذ نموده است.

حلقه مغناطیسی (Loop Detector)

لوپ مغناطیسی درب سریع بازشو بصورت دو حلقه در ورودی و خروجی و داخل بتن کف جاسازی می شود و فقط در صورت تردد لیفتراک فعال شده و فرمان باز شدن را به درب صنعتی سریع می دهد.

محافظ دهانه ورودی درب صنعتی سریع

چشم خطی برای محافظت دهانه ورودی درب صنعتی سریع و ممانعت از برخورد افراد و اجسام با درب است و در صورت فعال شدن از بستن درب صنعتی ممانعت می کند.

دکمه بازگشت به بالا