ورزش

تراکتور تیم قابل پیشرفتی است/ با داور بازی اختلاف نظر داشتم

به گزارش شفاف، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از زدن پنالتی تیمش مقابل تراکتورسازی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: در کمتر از 2 هفته دو تیم دو بازی خوب انجام داده اند. با یکدیگر. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم. آنها خوب عمل کردند. تراکتورسازی در نیمه اول بهتر از ما بازی کرد اما تیم ما بعد از آن عملکرد بهتری داشت. دیگر بازیکنی در اختیار نداشتیم. ترکیب ما با بازی قبلی مقابل تراکتورسازی متفاوت بود. خوشحالم که در این مسابقه با بازیکنانی بازی کردم که جوان بودند و کیفیت خوبی از خود نشان دادند. این نویدبخش آینده خوبی برای مس رفسنجان است. در پنالتی ها خوب کار کردیم. به خاطر سابقه تیم تراکتورسازی برای من بسیار قابل احترام است. من شاهد پیشرفت تراکتور هستم و برای این تیم در آینده آرزوی موفقیت دارم.

وی در خصوص عملکرد دروازه بان تیمش در ضربات پنالتی گفت: دروازه بان ما در ضربات پنالتی عالی عمل می کند و تصمیم داریم برای این ضربات وارد زمین شویم. ما هنوز 3 روز فرصت بازی داریم و تیم رقیب ما یک روز دیگر تعطیل دارد و من احساس می کنم ظلمی صورت گرفته است، اما می دانیم که مسابقات تحت فشار است و او می خواهد برنامه مسابقات به جلو برود.

ربیعی افزود: در نیمه دوم مقابل تراکتورسازی خوب عمل کردیم و تراکتورسازی عقب افتاد. در نیمه دوم بازی های بیشتری انجام دادیم و عملکرد بهتری داشتیم. صحنه مشکوکی بود اما من از صحنه دور بودم. داور یکی از بهترین داوران ایران است. در چند صحنه با داور مخالفت کردم و داور اگر در زمین به بازیکنان تذکر می داد می توانست متفاوت عمل کند.

دکمه بازگشت به بالا