هنر و فرهنگ

فعالیت 21 مرکز اختلالات یادگیری در گلستان/ رویکردهای یادگیری باید مدرن باشد

رویداد برتر/ گلستان معاون آموزش و پرورش گلستان با اشاره به لزوم توجه به موضوع اختلالات یادگیری گفت: ۲۱ مرکز دولتی و خصوصی برای اختلالات یادگیری در استان وجود دارد.

سیده هما عقیلی در حاشیه نشست هم اندیشی ناتوانی های یادگیری در استان گلستان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه معتقدیم همدلی راه میانبری برای بهره مندی از تجربیات یکدیگر در حوزه های مختلف است، گفت: در حوزه یادگیری، به خصوص برای دانش‌آموزان استثنایی، مسلماً به دلیل پیچیدگی‌های تبادل تجربیات، بسیار مهم و اساسی هستند.

وی هدف از برگزاری این سمپوزیوم را ایجاد ارتباط بیشتر بین اداره آموزش و پرورش استثنایی استان و آموزش ابتدایی عنوان کرد و افزود: تعامل سازنده گروه های دارای ناتوانی های یادگیری با معلمان کلاس یکی از موضوعات مهمی است که باید در این زمینه به آن پرداخته شود. زمینه.» افکار به حقیقت می پیوندند.

معاون آموزش و پرورش گلستان تغییر در سه حوزه نگرش، دانش و مهارت را رسالت مهم برگزاری چنین جلساتی خواند و گفت: از همه معلمان می خواهم رویکردهای نوین یادگیری را برای یادگیری و ارتقای کیفیت یادگیری اتخاذ کنند. دستور کار خود را قرار دهید

عقیلی با اشاره به لزوم ارتباط موثر بین نهادهای فعال در حوزه یادگیری تاکید کرد: اقدام مشترک در آموزش و پرورش ابتدایی و مدیریت استثنایی استان می‌تواند در زمینه مشکلات یادگیری، سنجش و وضعیت سلامت دانش‌آموز و وضعیت دانش‌آموزی با هم همکاری کند. و یک طرح یکپارچه جامع.

وی افزود: آمار مراکز ناتوانی یادگیری در استان شامل 12 مرکز دولتی و 9 مرکز غیردولتی و 900 دانش آموز دارای اختلالات یادگیری است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا