خبرهای کلی

چاپ پلکسی چیست

چاپ پلکسی چیست ؟ برای اجرای چاپ دیجیتال ( تمام رنگی ) روی پلکسی گلاس یا چاپ روی انواع طلق های پلاستیکی و سطوح صاف دیگر مانند شیشه ، سنگ و انواع فلز بهترین گزینه چاپ مستقیم یا فلت بد می باشد. عموما کاربران به آن چاپ uv روی پلکسی نیز می گویند. چون در تکنولوژی ساخت دستگاه های فلت بد از تابش نور یووی برای خشک کردن جوهر بهره می گیرند.

قیمت چاپ روی پلکسی گلاس | چاپ عکس رنگی ، لوگو و متن

هزینه چاپ روی پلکسی به صورت مترمربعی و مساحت چاپ مورد نظر شما محاسبه می شود و به صورت کلی هزینه چاپ ۴ رنگ پلکسی گلاس مترمربعی ۲۵۰/۰۰۰ و تعرفه چاپ ۵ رنگ روی پلکسی مترمربعی ۴۰۰/۰۰۰ تومان می باشد ولی این قیمت بر اساس جزئیات سفارش ما امکان تغییر دارد.

برای درک بهتر این موضوع یک مثال را بیان می کنیم ، مثلا شما نیاز به چاپ روی پلکسی در ابعاد ۶۰ در ۵۰ سانتی متر را دارید، پس:

۰.۶×۰.۵*۲۵۰.۰۰۰=۷۵.۰۰۰

ولی برای کارهایی در تعداد و متراژ بالا ویا برعکس در تعداد و سایز کوچک قیمت ها تغییر می کنند.

در بحث استعلام و نحوه محاسبه قیمت و هزینه استفاده از چاپ فلت بد فرمول ثابت و قابل ارائه ای وجود ندارد و کارشناسان به صورت تجربی و با در نظر گرفتن مشخصات مختلف هر پروژه قیمت گذاری را انجام می دهند. اما می توان عوامل موثر در این قیمت گذاری را بیان نمود.

عوامل موثر در قیمت گذاری چاپ فلت بد روی پلکسی گلاس

عواملی چون سایز و ارتفاع قطعه ، وزن ، تعداد ، تنوع طرح به نسبت تعداد ، رنگ زمینه ، میزان برجستگی موضعی ، میزان حساسیت متریال و … .

پلکسی گلاس چیست و در چه مدل هایی تولید می شود ؟

آکریلیک گلاس که عموما آن را با نام تجاری پلکسی گلاس می شناسند. متریالی ساخته شده از ترموپلاستیک می باشد. که به صورت شیت و در سایز های ۱۸۳*۱۲۲ و ۲۰۰*۳۰۰ سانتی متر در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد.

یکی از وجوه تمایز پلکسی گلاس ها تنوع بالا در ساخت با ضخامت های مختلف است و می توان این محصول را از ضخامت ۱.۸ الی ۴۰ میلی متر تهیه کرد.

که این تنوع ضخامت در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و وجه تمایز بسیار ارزشمند دیگر پلکسی گلاس ها تنوع بسیار مطلوب در رنگ بندی این محصول می باشد.

منبع: https://uvprint.ir

دکمه بازگشت به بالا