خبرهای کلی

امدادرسانی به ۴۴۵ نفر گرفتار شده در برف و کولاک کردستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

جلالی پیام صبح دوشنبه بگو وی به خبرنگار آنلاین گفت: با توجه به بارش شدید برف که از روز گذشته در استان آغاز شده است، شاهد بارش شدید برف، وزش باد شدید و کولاک در محورهای مواصلاتی هستیم.

وی با بیان اینکه از ساعت اول بارندگی ها تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان در شهرستان ها آماده باش خواهند بود افزود: بودن در حال حاضر 24 گروه ویژه برای کمک به مسافران و خودروهای سرگردان و آزاد در حال فعالیت هستند.

وی بیان کرد: 445 نفر از هموطنان تاکنون اقلام اسکان و امداد اضطراری در شهرهای مختلف استان و بسته های غذایی اورژانسی آمبولانس و آمبولانس کارگران استان بین آنها توزیع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان ادامه داد: با توجه به بارش شدید برف و وضعیت، اکثر محورها سخت تردد و محورهای بانه، مریوان، بوکان و دیواندره در تمامی محورهای ارتباطی به ویژه از سمت سقز مسدود است.

وی افزود: با توجه به وضعیت و تداوم بارندگی و وضعیت جاده ها به هموطنان توصیه می شود از ترددهای غیرضروری خودداری کنند در غیر این صورت توصیه های پلیس راهور را رعایت کرده و تجهیزات امدادی به ویژه لاستیک به همراه داشته باشند. زنجیر.”

جلالی گفت: امیدواریم شاهد حادثه ای نباشیم و به هموطنان عزیز این اطمینان را بدهیم که خادمان شاغل در جمعیت هلال احمر تا پایان شرایط فعلی در کنار شما بوده و مشغول امدادرسانی هستند.

دکمه بازگشت به بالا