خبرهای کلی

اقبال عمومی گیلانی ها به «ملاقات خصوصی» و «علفزار» – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین ، گروه استانی: دومین روز از اکران همزمان فیلم های چهلمین جشنواره فجر در استان گیلان با نمایش چهار فیلم «جلسه خصوصی» به کارگردانی «امید شمس»، «ماهان» به کارگردانی حمید شاه. حاتمی. “، شهرک “کارگردانی” علی حضرتی “و” چمن زااو کار خود را به سرپرستی «کاظم دانشی» به پایان رساند.

به همت مرکز استان امسال برای اولین بار با اکران همزمان جشنواره فجر در گیلان، فیلم های چهلمین جشنواره در دو سینما 22 بهمن و تالار مرکزی اکران می شود. رشت. ریختن ون. طبق برنامه زمانبندی ریختن ها این فیلم ها در ساعت 17:30 و 21:30 در سینما 22 بهمن و 17، 19:30 و 22 در تالار مرکزی رشت اکران می شوند.

در اولین شب اکران که مراسم افتتاحیه با حضور گیلانی بازیگر و عوامل فیلم «آنتی» در تالار مرکزی رشت برگزار شد، فیلم «خیانت» به کارگردانی مسعود کیمیایی با استقبال تماشاگران مواجه شد. از کم بودن محتوای فیلم در روز اول گلایه کرد و خواستار توجه بیشتر مسئولان و مدیران جشنواره به کیفیت و محتوای مناسب آثار شد.

به گفته مسئولان جشنواره فجر در استان گیلان، در دو روز گذشته بیش از 1600 نفر از هشت فیلم اکران شده در رشت دیدن کرده اند که در مجموع بیش از 4500 بلیت پیش فروش شده است.

علاقه عمومی گیلانیان به

«جلسه خصوصی» توجه حضار را به خود جلب کرد

در مورد اکران رشتی در دومین روز جشنواره، اکران فیلم «دیدار خصوصی» در سینما ۲۲ بهمن مورد توجه علاقمندان به هنر هفتم کشور قرار گرفت. دو اکران او هم در سینماهای 22 بهمن و هم در سالن مرکزی با استقبال خوبی مواجه شد.

“جلسه خصوصی” این بازیگرهوتن مزیت «شکیبا» و «پریناز ایزدیار» و شاید هم ترکیب و خاطره بازی خوب و زیبا باشد.هوتن «شکیبا» در «شبی که ماه کامل بود» یکی از دلایل اصلی استقبال گیلانی ها از این فیلم و حضور بازیگرانی چون «رویا تیموریان» و «ریما رامین فر» و این دو نفر بر این شور و شوق افزود. بینندگان گیلانی برای دیدن این فیلم.

«ملاقات خصوصی» داستان زندگی دختری به نام «پروانه» را روایت می کند که در مغازه ای کار می کند و عشق عجیبی را با فرهاد در هم می آمیزد. این عشق روی زندگی او و فرهاد تاثیر می گذارد.

عباس قاسمی بیننده «برخوردهای خصوصی» در گفتگو با خبرنگار آنلاین با بیان اینکه شاهد یک ملودرام خانوادگی بودیم، گفت: در این فیلم با همه تلخی ها و سختی ها عشقی زیبا می بینیم.

وی با بیان اینکه بازیگران به خوبی توانستند عشق را به نمایش بگذارند، گفت: کارگردان این فیلم در اولین فیلم بلند خود تا حدودی موفق بود و علیرغم تمام کاستی ها خوب بازی کرد.

این شهروند گیلانی افزود: البته پایان این فیلم شاید چندان جذاب نباشد و روند خوب فیلم را خراب کند اما باید بگوییم که کارگردان با وجود همه محدودیت ها توانسته صحنه های خوبی را در زندان فیلمبرداری کند.

علاقه عمومی گیلانیان به

ماجرای «ماهان» مشخص نبود

«ماهان» به کارگردانی «حمید شاه حاتمی» دومین فیلم اکران امروز جشنواره فجر در استان گیلان بود. فیلم «ماهان» داستان زندگی یک بازیگر تئاتر است که پس از مدت ها می تواند نقش اول یک قطعه را روی صحنه ببرد. اما سرطان زندگی شما را تغییر می دهد.

امیررضا نظری، نگار جوکار، وحید رحیمیان، همایون ارشادی، رامین ناصر نصیر بازیگران اصلی فیلم هستند.

ماهان نیز به دلیل کیفیت پایین محتوا در لیست فیلم های متحول شده از سوی مخاطبان قرار گرفت و با این سوال که استقبال از چنین فیلمی در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر چگونه بوده است؟ فاطمه ناصری در گفتگو با خبرنگار آنلاین با بیان اینکه ماجرا مشخص نبود و این اصلی ترین ایرادی بود که می شد به «ماهان» وارد کرد، اظهار داشت: در همان ابتدای فیلم تماشاگر از انتخاب این فیلم پشیمان شد.

او ادامه داد: «حتی فیلم‌های ضعیف هم باید محافظت شوند، اما «ماهان» معنایی برای حفظ زمان تماشا ندارد.

علاقه عمومی گیلانیان به

«شهرک» سومین فیلمی است که در دومین روز جشنواره در رشت اکران می شود

سومین فیلمی که در دومین روز جشنواره گیلان راجر به نمایش درآمد، «شهرک» به کارگردانی «علی حضرتی» بود. «شهرک» دومین فیلم بلند این کارگردان با بازی کاظم است سیاحیساعد سهیلی، مهتاب ثروتی، شاهرخ فروتنیان و رویا جاویدنیا اند.

در خلاصه ای از این ماجرا نیز آمده است: نوید فلاکتی جوان علاقه مند به بازیگری است که برای بازی در یک فیلم بزرگ با کارگردانی در آزمون بازیگری قرار می گیرد.

وقتی تماشاگران بعد از تماشای فیلم صحبت کردند، من در 22 بهمن در اتاق نشسته بودم، عده ای داستان فیلم را پسندیدند، عده ای نه و نظرات و دلایل مختلفی در بین آنها وجود داشت.

علاقه عمومی گیلانیان به

موفقیت پژمان جمیدی در نقشی دیگر

در مورد «الفزارت» به کارگردانی «کاظم دانشی» این آخرین فیلم در برنامه اکران دومین روز جشنواره در تالار مرکزی رشت بود که ساعت 19:30 برای علاقه مندان به نمایش درآمد. هنرمندان و چهره های سرشناسی در فیلم مرغزار بازی کردند و حضور آنها در همه فیلم ها از پژمان جمشیدی گرفته تا سارا بهرامی، ستاره پسیانی و ترلان پروانه را می توان وزن دانست.

فیلم Meadow درباره کارآگاهی است که با یک پرونده عجیب روبرو می شود. موردی که هر دو گروه طبق قوانین کشور مرتکب اشتباهاتی شدند. پژمان جمیدی در این فیلم نقشی متفاوت از بازی های قبلی خود دارد.

این فیلم در کنار «جلسه خصوصی» در اکران دومین روز از جشنواره دوومیدانی گیلان با اقبال مخاطبان همراه بود و مخاطبان نسبت به آن احساس متفاوتی داشتند. برخی ایده ساخت چنین فیلمی را برای اولین کار یک کارگردان بسیار جسورانه می‌دانستند و برخی دیگر می‌گفتند با توجه به اینکه مضمون فیلم برگرفته از داستان‌های واقعی است، «پژمان جمشیدی، قهرمان داستان، همان ذهنیت طنز را در این نقش داشت.

دکمه بازگشت به بالا