ورزش

بارسلونا ۲ – اسپانیول ۲/ بازیکن مغضوب ژاوی، ناجی بارسا در داربی کاتالان

تیم فوتبال بارسلونا در هفته بیست و چهارم لالیگا در دربی کاتالونیا متوقف شد.

به گزارش رویداد برتر، بارسلونا و اسپانیول بامداد دوشنبه در چارچوب هفته بیست و چهارم لالیگا به مصاف هم رفتند که شاگردان ژاوی به سختی توانستند به تساوی 2-2 برسند.

بارسلونا در دقیقه دوم توسط پدری به گل رسید، اما آماده شدن برای پیروزی در دقیقه و نیم، ضربه تساوی سرجی داردر در دقیقه 40 به تساوی رسید.

بارسلونا در نیمه دوم بار دیگر به گل رسید اما درست قبل از برخورد توپ به گاو، فرانکی دی یانگ که در موقعیت آفساید قرار داشت از بازی خارج شد.

با این حال اسپانیول در دقیقه 64 برخلاف روند بازی گل دوم را به ثمر رساند. سرگی داردر زننده گل اول اسپانیول این بار نقش سازنده ای را بر عهده گرفت و رائول دیتوماس با یک پاس بلند و زیبا در موقعیتی صاحب توپ شد و این بازیکن نیز دروازه ترشتگن را باز کرد. آرام در این گل گارسیا، اشتباه عجیب مدافع بارسا، دلیل اصلی گلزنی شاگردان ژاوی بود.

بارسلونا در ادامه بازی توجه خود را از دست داد و نتوانست حملات خوبی را روی دروازه اسپانیول برنامه ریزی کند، اما 6 دقیقه وقت تلف شده بود که امیدها را زنده نگه داشت. اما در آن لحظه دعوای کودک پیکه با نیکو ریبادو منجر به اخراج مدافع بارسا شد. البته در این صحنه ریبادو هم از زمین مسابقه اخراج شد.

در حالی که دیگر بازیکنان بارسا هیچ امیدی به گلزنی در دربی کاتالونیا نداشتند، لوک دی یانگ مهاجم بلندپایه بارسا با یک ضربه سر زیبا ضربه سر زیبایی زد و دروازه اسپانیول را در آخرین دقیقه بازی باز کرد و بازی بسته شد. گل لوک دیانگ زمانی متولد شد که ژاوی اصلاً به این بازیکن اعتقادی نداشت، اما مهاجم هلندی چند باری که برای بارسا بازی کرد گل های مهمی برای تیمش به ثمر رساند.

با این نتیجه بارسلونا 39 امتیازی شد و اتلتیکو مادرید در رده چهارم جدول قرار گرفت. اسپانیول نیز با 28 امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا