ورزش

از رئال پیشنهاد داشتم/ بارسلونا را با قلبم انتخاب کردم

بر اساس این گزارش که مشخص است و به نقل از آلموندو، نیمار یکی از استعدادهای بزرگ فوتبال برزیل و جهان بود تا جایی که حتی پله، اسطوره فوتبال برزیل، قبل از بازی در بارسلونا، او را بهتر از مسی می دانست.

نیمار هم از بارسلونا و هم از رئال مادرید پیشنهاد داشت اما تصمیم گرفت سانتوس را به مقصد بارسلونا ترک کند تا با مسی خوش بگذرد. او با آبی ها قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و سپس راهی پاری سن ژرمن شد.

او در پیوستن به بارسلونا در سال 2013 گفت: زمانی که در سانتوس بودم پیشنهادهای زیادی داشتم، اما رویای من حضور در بارسلونا بود، بنابراین قلبم را دنبال کردم. من از کودکی مسابقات بارسلونا را دنبال می کردم و آرزوی من این بود که روزی برای این تیم بازی کنم و به محض دریافت چنین پیشنهادی بلافاصله آن را پذیرفتم.

نیمار در مورد علاقه رئال مادرید گفت: یادم می آید از رئال مادرید پیشنهاد داشتم. پیشنهادهای دیگر را به خاطر ندارم اما یادم می آید که فرصت حضور در رئال مادرید را هم داشتم. من باید تصمیم نهایی را می گرفتم. من قلبم را دنبال کردم و به همین دلیل بارسلونا را انتخاب کردم. قلبم باعث شد به بارسلونا بروم و از تصمیمم پشیمان نیستم.

نیمار در بارسلونا هم روزهای خوبی داشت اما تصمیم گرفت به پاری سن ژرمن برود. او با قراردادی تا سال 2022 به ارزش 222 میلیون یورو راهی تیم پاریسی شد. او قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تا سال 2025 تمدید کرد.

در تابستان نیمار در آستانه جدایی از پاری سن ژرمن بود اما در نهایت تصمیم گرفت در این تیم بماند.

دکمه بازگشت به بالا