خبرهای کلی

بازی سختی مقابل مس رفسنجان داریم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

جواد نکونام خبرنگار آنلاین پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی مقابل مس رفسنجان گفت: شناخت کافی از تیم خوب مس رفسنجان داریم. با توجه به مسابقاتی که آنها انجام دادند، توانستیم نقاط قوت و ضعف آنها را شناسایی کنیم.

وی عنوان کرد مس رفسنجان تیم خوب و معتبری است. آنها به خصوص در بخش تهاجمی عملکرد بسیار خوبی داشتند. با توجه به برنامه ریزی های سه سال اخیر برای لیگ برتر و بعد از آن با توجه به قوام برنامه ریزی و کار و هزینه های تیمشان واقعا قابل احترام هستند. امیدوارم این روند را ادامه دهند و موفق شوند.

سرمربی فولاد خوزستان گفت: در بحث فنی هم می دانیم که تیم مس رفسنجان وقتی مستقیم بازی می کند بازیکنان خط حمله هستند و باید بتوانیم بازیکنان خط حمله آنها را کنترل کنیم و سپس بتوانیم نقاط ضعف آنها را شناسایی کنیم. ” ، به این تیم ضربه بزنید.

نکونام گفت: بازی فردا برای هر دو تیم سخت خواهد بود و ما می دانیم که چه برنامه ها و ایده هایی برای انجام آن نیاز داریم. مطمئنا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. امیدوارم فردا با تمرکز زیاد و عملکرد خوب برگردیم.

وی در خصوص شرایط پذیرایی از مس رفسنجان گفت: جای تاسف است که ورزشگاه مس رفسنجان با این امکانات و بیمارستانی که در اختیار آنها قرار می دهد آماده نیست و نمی توانند در شهر خودشان پذیرایی کنند. امیدوارم این مشکل به زودی برطرف شود تا بتوانند با خیال راحت و بهتر به سایر تیم ها خدمت کنند.

دکمه بازگشت به بالا