هنر و فرهنگ

راهیان نور با موافقت ستاد مقابله با کرونا راه‌اندازی می‌شود

راهیان نور با موافقت ستاد تاج آغاز می شود

رویداد برتر/ کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به شیوع کرونا و توقف اردوهای راهیان نور گفت: در حال فعال شدن است.

سردار حسین معروفی امروز 12 بهمن در دوران هشت سال دفاع مقدس محل استقرار لشکر ثارالله پیروز لشکر در قرارگاه ثارالله اهواز اهواز را در پایگاه ثارالله اهواز دانست و گفت: مقام شهید کازرونی بود.
وی افزود: اینجا محل تربیت شدگان مکتب امام خمینی(ره) است یعنی شهدای ثارالله در دوران هشت سال دفاع مقدس پناه و تکیه گاه آنها بودند و این محل تربیت همین مکان مقدس است. . اینجا برای صحنه های نبرد اتفاقا از غرب و حتی اروند گذشت و این مکان معطر شهدا و سرداران ما و همه رزمندگان سرافراز دفاع مقدس ماست.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از شهدای سردار حاج قاسم سلیمانی و لشکر 41 ثارالله و همچنین محل استقرار لشکر و عملیات های انجام شده توسط لشکر ثارالله یاد کرد.
وی گفت: امروز این مکان یکی از مقدس ترین مکان های دوران مقدس است که عشق واقعی ثارالله در آن نهادینه شده است و همه شهدای معراج را در آن می بینیم.
معروفی افزود: ما این قرارگاه را اردوگاه راهیان نور نمی دانیم، بلکه کانونی می دانیم که امام، فرهیختگان نظام تعلیم و تربیت اهل بیت(ع) و فرهیختگان قرآن از آن حضور دارند. حرکت کرد، غرش کرد و در میدان جنگ جنگید.” اینجا بود که نبرد با بدترین دشمنان انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران خارج از آنها انجام شد.
وی ادامه داد: تمامی عملیات های رزمیدان و کربلای 5، نهر جاسم، والفجر 8، کربلای 1 و ثارالله برقرار شد.
امروز با نگاهی کاملا مذهبی و حضور چشمگیر همه شهدا و حاج قاسم به این مکان می نگریم.
وی با تاکید بر اینکه برای راه اندازی راهیان نور زیر نظر فرماندهی کرونا هستیم، تصریح کرد: رایزنی هایی در مجموعه آموزش و پرورش و سپاه صورت گرفته است اما تابعیت ما و مدیر اجرایی آموزش و پرورش به تاج ناسیونال ابلاغ خواهد شد. فرمان.”
وی افزود: اعلام کرده ایم که آمادگی داریم دوستان دولتی بخشی از این زمین مقدس را برای زائران اربعین حسینی بسازند و درمان و امکانات ساخت زائرسرای بزرگ زائران کرمانی را بر عهده بگیرند. شلمچه، اینجا.

راهیان نور با موافقت ستاد تاج آغاز می شود

راهیان نور با موافقت ستاد تاج آغاز می شود

راهیان نور با موافقت ستاد تاج آغاز می شود

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا