خارجی

بدرقه کاروان راهیان نور دانشگاه آزاد اسلامی ایلام

به گزارش گروه استان های خبرگزاری آنا در اسلام، با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، مسئول نمایندگی مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دانشگاه آزاد. مراسم رژه دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام، جمعی از مسئولان و کارکنان سپاه استان ایلام در این دانشگاه برگزار شد.


بیشتر بخوانید:

اعزام دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به اردوی راهیان نور


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در این مراسم گفت: گفتمان انقلاب اسلامی با فرهنگ ایثار و شهادت شکل گرفته است و باید با تدبیر مسیر و روش، مسیر متعالی کنونی را طی کنیم. درباره شهدا و ولایت.»

بهروز ناصری افزود: دانش آموزان به عنوان افسران جوان در جنگ نرم آینده سازان ایران اسلامی هستند و با تکیه بر سلاح تعهد و تخصص در عرصه های مختلف.

وی افزود: اردوی راهیان نور فرصتی بی نظیر برای شناخت بیشتر رشادت ها، استقامت و شهادت شهدا و رزمندگان اسلام است. دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همواره بر حفظ اردوهای جهادی و راهیان نور تاکید داشته و دانشجویان بسیجی باید از این فرصت ها برای کسب تجربیات علمی، عملی و معنوی استفاده کنند.

رئیس دفتر نمایندگی دانشگاه آزاد اسلامی در استان ایلام نیز گفت: هر ملتی باید گذشته پرافتخار خود را مرور کند و نقاط درخشان تاریخ خود را برجسته کند، همانگونه که هر انسانی شایسته نعمت یاد و خاطره است، هر ملتی نیز حافظه عمومی دارد. ” اگر این حافظه را به درستی تقویت کنیم، در تصمیم گیری های عمومی مانند انتخابات و … با چالش های کمتری مواجه خواهیم شد.

حجت الاسلام والمسلمین امیر هادی زاده افزود: وظیفه ماست که در هشت سال دفاع مقدس شهامت خود و جوانان خود را تقویت کنیم.

وی گفت: اگر باز فکر کنیم که چنین جوانانی وجود داشتند و توانستیم تا لبه پرتگاه مسلح با دشمن مقابله کنیم، امروز جوانان ما با این باور زندگی خواهند کرد که می توانیم در یک جنگ ترکیبی جدید پیروز شویم.

هادی زاده گفت: حضور دانش آموزان در اردوی راهیان نور از یک سو حافظه عمومی را تقویت و از سوی دیگر به جوانان امروز امیدوار می کند.

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا