جامعه

گلایه نماینده مجلس ازحواشی مربوط به یک انتصاب/خارج کردن جوان انقلابی از مدار خدمت پسندیده نیست

رویداد برتر/ گلستان دبیر مجمع ملی استان گلستان با گلایه از انتصاب سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان در فضای مجازی گفت: چرا باید به یک نیروی جوان و انقلابی تهمت بزنیم؟

رمضانعلی سنگدوینی امشب در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهار داشت: فعالیت در نهادهایی مانند آموزش و پرورش، دانشگاه پزشکی و امثال آن نیازمند رهبری جهادی رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گلستان است. تصدی کارهای مختلفی انجام دادند و انجام دادند و در ایام ولیعهد تلاشهای خوبی صورت گرفت که قابل تقدیر است.

این پست قطعی نیست، سپس افزود: در رهبری باید تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم انجام دهیم، در روزهای اخیر شاهد انتصاب سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی گلستان بوده ایم، این درست نیست. تا زمانی که از مردم می آید، همین دانشگاه و استان گلستان و همه باید به او کمک کنند.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان ادامه داد: چرا باید به یک نیروی جوان و انقلابی تهمت بزنیم و بخواهیم آن را از خدمت خارج کنیم؟ همه ما باید به دکتر گل فیروزی کمک کنیم تا رهبری خوبی را به عنوان رئیس سابق دانشکده پزشکی دانشگاه گلستان ارائه دهد و دانشکده پزشکی دانشگاه گلستان باید افرادی مانند گل فیروزی را برای ارائه خدمات خوب در کشور تربیت کند.

وی به عقب ماندگی استان در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و افزود: ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی گلستان آمادگی کامل برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی را داریم که رفع این مشکل مشکلات اقتصادی و معیشتی را نیز حل می کند.

من باید بگویم؛ طی روزهای اخیر ابهاماتی در فضای مجازی بر سر روند انتصاب و عضویت سعید گل فیروزی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان به وجود آمده و تبعات متعددی در پی داشته است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا