خبرهای کلی

۱۵ هزار گیلانی در طرح بیمه سلامت ثبت‌نام کردند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سرهنگ مرتضی نورسته دوشنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت بیمه در بین اقشار مختلف اظهار داشت: طرح سردار حاج قاسم سلیمانی برای تحت پوشش قرار دادن افراد فاقد بیمه، سپاه قدس گیلان در دستور کار قرار گرفت.

معاون اجتماعی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه استان در اجرای طرح های بهداشتی پیشگام است، افزود: طرح سلامت با مشارکت بسیج و گروه های جهادی استان در حال اجراست و گیلان پیشتاز این طرح است. . .

وی با بیان اینکه طبق بررسی های انجام شده بیش از 200 هزار گیلانی فاقد پوشش بیمه ای هستند، تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح تاکنون بیش از 15 هزار نفر شناسایی و ثبت نام شده اند و مراحل شناسایی و ثبت نام تا پایان طرح ادامه دارد.

نورسته در تشریح جزئیات طرح بیمه سلامت سپاه گفت: مردم پس از ثبت نام و تحت پوشش قرار گرفتن از 70 درصد هزینه های سرپایی و 90 درصد هزینه های بیمارستانی بهره مند می شوند.

افراد می توانند با مراجعه به پایگاه های بسیج، حوزه های سپاه و گروه های جهادی و همچنین ادارات دولتی نسبت به دریافت طرح بیمه سلامت اقدام کنند.

نورسته با اشاره به اینکه در این طرح کاهش هزینه های درمانی در بخش تخصصی نیز لحاظ شده است، اضافه کرد: در این طرح گروه های پایه و جهادی به صورت حضوری یا تلفنی اطلاعات افراد فاقد بیمه را دریافت می کنند. تماس می گیرد.

دکمه بازگشت به بالا