خبرهای کلی

نظارت میدانی در بازار لرستان/ ۲ عمده فروشی میوه پلمب شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حمید القاصی بستن گفت و بگو آنلاین با اشاره به تنظیم قیمت، گران فروشی، کم فروشی و… موضوع بازار استانی در بازار استان، گفت: با توجه به حوزه نظارت و کنترل، طرح تنظیم بازار نوروزی از پنجم اسفند ماه سال جاری آغاز و تا فروردین ماه ادامه خواهد داشت. 6، 1401..

وی با اشاره به نظارت میدانی بر بازار استان گفت: در این راستا اکیب های گشت های مشترک در بازار و مراکز با حضور قاضی سیار انجام می شود.

مدیرکل نهادهای انتظامی دولت لرستان با بیان اینکه یک بامداد اکیب و دو بعد از ظهر اکیب او گفت که آنها بازار منطقه را زیر نظر دارند، علاوه بر جریمه های مقرر در قانون، مجازات های بازدارنده دیگری مانند تعطیلی یک واحد صنفی و نصب پوستر نیز وجود دارد. دنده سر واحدهایی در برنامه وجود دارد.

القاصی آنلاین با اشاره به تعطیلی دو میوه فروشی بزرگ در خرم آباد به دلیل گرانی، افزود: برای هر واحد 200 میلیون تومان جریمه در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه به دلیل فروش پایین و کیفیت پایین نان، یک نانوایی نیز تعطیل و تابلوی راهنما بسته شد، ادامه داد: با برخورد بازدارنده همراه با جریمه و تک پلمب مواجه هستیم.

مدیرکل نهادهای انتظامی دولت لورن خاطرنشان کرد: اگر مردم تخلفی در بازار دیدند با سیستمی متشکل از 135 تعزیرات حکومتی و 124 سازمان این کار را انجام دادند. صمت به آنها اطلاع دهید تا حضور و مقابله لازم را در محل داشته باشند.

دکمه بازگشت به بالا